Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

ParadisPandaPige

Marts 2015 - de fantastiske forårsspirer

Recommended Posts

charmed_03

Tak piger. Jeg klarer den, det kommer bare som er chok. Hellere en SA end en MA, er glad for min krop selv udstøder denne gang. Jeg tager en test om et par dage for at være helt sikker på det er ude. Vi vil nyde vores ferie og tage på en fortjent rejse.

Jeg vil gerne slettes fra forsiden og jeg ønsker alle jer skønne kvinder fantastiske graviditeter <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sunshine05

Så ked af at høre charmed, og ja det burde ikke være lovligt:/

Jeg har selv haft en del smerter i underligt i dag, mens lign, dog med nogle underlige jag indimellem.... Tænker ikke det kan ligament smerter allerede, er kun 5+2... Og det er faktisk konstant vedvarende...øv altså!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Det kan sagtens være ligament smerter sunshine.... Det er meget normalt på det tidspunkt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Det kan sagtens være ligament smerter sunshine.... Det er meget normalt på det tidspunkt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Okay der fik jeg lige spammet Sorry

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ParadisPandaPige

Enig med Vappe, Sunshine, dem har jeg også haft både denne gang + første gang :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites