Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

ParadisPandaPige

Marts 2015 - de fantastiske forårsspirer

Recommended Posts

charmed_03

Åhh Charmed alså... :ae: Kan godt forstå du er nervøs!! Håber ikke at der er noget i det!!

Får det helt dårligt på dine vejne!!! Har der været nogen siden??

Der kommer en bette smule hver gang, det fylder mindre end en 1 krone. Det tager ikke til, men jeg er skeptisk og faktisk ret ked af, for i mit hoved er blødning = abort. Jeg orker bare ikke det her. Jeg har ikke testet i 2 dage. Måske jeg skulle tage en.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
charmed_03

Jeg kan så se, at det sker for mange over i "blødning" tråden, så måske alt er fint. Jeg må se om det tager til, eller kun bliver på papiret når jeg tørrer mig. Puha, det her graviditetshalløj er ikke sjovt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Er det frisk blod eller gammelt brunt blod?? Da jeg mistede kom der brunt blod! Kun en  smule af gangen, men det blev ved... indtil jeg tog på skadestuen og fik tid til scanning! Men havde ingen symptomer overhovedet dengang på graviditet...havde kun den positive test! 

Og jeg kunne stadig teste positiv selvom jeg abortede... det tager lidt før det der HCG er ude af kroppen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ParadisPandaPige

Åhhhr nej, Charmed :( Håber sådan det "bare" er hvad så mange oplever - det er jo rigtigt mange, der oplever det. Jeg har en kollega, der blødte gennem hele sin graviditet, men som her i april gik helt til termin med en sund og rask lille dreng...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Just_me

Hey :wave: Er også en lure på sidelinjen, som håber på at kunne joine jer når det hele er lidt mere sikkert. Skal først og fremmest forbi testdag på søndag før jeg tør tror lidt på det. :)

Charmed: Håber ikke det er noget alvorligt og krydser virkelig fingre for dig, det ikke sjovt. Tror så længe du ikke har ondt, er det et godt tegn.

Da jeg havde en SA 5+3, startede jeg med at bløde lidt brunligt blod og tog så langsomt til som timerne gik og dagene eefter blev det rødt. Dog havde jeg også smerter næsten fra start. Havde taget en test nogle dage før, så var blevet svagere så allerede der havde jeg bange anelser.

Håber ikke jeg skrammer dig, det i hvert fald ikke meningen. Prøver blot at dele mine erfaringer. Men som du selv siger er der flere der bløder uden det betyder noget, og det er også normalt at bløde lidt omkring der hvor man skulle ha' haft sin menstruation.

Håber det bedste :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
charmed_03

Blødningen er taget til, det er frisk blod. Jeg er knust.....igen.

Det burde ikke være lovligt at miste 2 gange i træk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Just_me

Åhh håber stadig på det bedste charmed. :ae: Men ja hvor er det dog bare uretfærdigt hvis du mister to gange.

Hvis du får brug for det, har jeg selv mistet to gange , også i træk så kan sagtens sætte mig i dit sted. Hvis du får brug for det, er du velkommen til at skrive til mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ParadisPandaPige

Blødningen er taget til, det er frisk blod. Jeg er knust.....igen.

Det burde ikke være lovligt at miste 2 gange i træk.

Åhhhh Charmed :trist:

Det er sgu ikke fair :ae: Håber sådan at det er okay alligevel :whine:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Charmed for fanden.... Sådan noget lort....det må være så forfærdeligt at skal igennem det 2 gange i træk... Føler med jer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Just me: velkommen til....regner selvfølgelig med at du bliver her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites