Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

ParadisPandaPige

Marts 2015 - de fantastiske forårsspirer

Recommended Posts

ParadisPandaPige

Vi har ikke bestilt endnu....vi skal lige ha det til at passe med noget babysitter uden at bedsteforældre aner uråd...

Vi har så valgt at fortælle det til mine forældre; blandt andet på grund af scanningen, men også fordi vi skal i reagensglasbehandling, hvis dette ikke lykkes - så vi har valgt at være meget åbne. Fortæller det dog helst ikke til andre før meget senere - ville helst vente til efter NF, men hvis min livmoder fortsætter med at vokse, som den har gjort den sidste uge, kan jeg ikke skjule det så længe. Jeg har ikke taget et gram på - men 4 cm i livet!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Jeg har ikke turde at veje mig endnu da de sidste 2 uger har været et orgie ag usund mad.....så venter lige lidt ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Vildt du allerede er vokset 4 cm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
charmed_03

Panda, hvor langt henne er du?

4 cm lyder vildt, håber det kan skjules længe nok!

Jeg kan mærke at min mave er anderledes, mere oppustet.

Cea, jeg er enige med de andre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Jeg målte min mave i morges.... Den sagde også +4cm og vægten sagde næsten +1kilo.....

Håber det skyldes at jeg har spist usundt de sidste par uger....det vil tiden vise

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ParadisPandaPige

Charmed: 5+3 i dag. Men godt at høre, at Vappe også er med på mave-vognen :D

Jeg ringede til lægen i dag for at få tid til 1. lægeundersøgelse - de går på ferie, så jeg har først fået tid 20. August! Er det ikke sent - der er jeg jo dælme næsten 10 uger henne!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
charmed_03

Vappe, så er du også med på mave vognen :D Jeg nægter at måle noget som helst B)

Panda, jeg ved ikke om det er sent. Tror det er forskelligt. Min læge laver f.eks. kun 1 graviditetsundersøgelse i uge 8. Din læge må henvise dig til en anden læge, hvis han selv mener det er for sent? Du kan måske ende med en sen NF tid, det kan være lidt irriterende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
charmed_03

Jeg hader toiletbesøg. Jeg synes der var lidt rødt i det sidste. Ikke meget, bare en bette plet med lidt farve, men det gør mig rigtig nervøs :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Jeg hader toiletbesøg. Jeg synes der var lidt rødt i det sidste. Ikke meget, bare en bette plet med lidt farve, men det gør mig rigtig nervøs :unsure:

Åhh Charmed alså... :ae: Kan godt forstå du er nervøs!!  Håber ikke at der er noget i det!!

Får det helt dårligt på dine vejne!!! Har der været nogen siden??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Charmed: 5+3 i dag. Men godt at høre, at Vappe også er med på mave-vognen :D

Jeg ringede til lægen i dag for at få tid til 1. lægeundersøgelse - de går på ferie, så jeg har først fået tid 20. August! Er det ikke sent - der er jeg jo dælme næsten 10 uger henne!

JO det er da sent.....jeg har tid i uge 8 :gruble:

Vi er hjemme ved muine forældre nu....vil så gerne fortælle dem det, men min mand vil ikke ha det. :rulle:

Min mave svulmer hver gang jeg tager noget at spise. så ved ikke hvor meget længere jeg kan skjule det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites