Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

ParadisPandaPige

Marts 2015 - de fantastiske forårsspirer

Recommended Posts

charmed_03

Charmed: Af ren nysgerrighed: Hvorfor har du engelske teste? :)

Det er fordi det var mega billigt ;) 

Vappe, det må være en sjov fornemmelse. Så må du virkelig se at nyde denne graviditet :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
charmed_03

Puha, så ramte kvalmen også her  :devil:

Jeg skulle ellers klippe og farves iaften (min genbo er frisør), men hun vil gætte på en graviditet med det samme, hvis jeg bare skulle klippes, så jeg har aflyst, ØV! Skulle have bestilt tid for et par uger siden istedet. Nu kommer jeg til at ligne jeg ved ikke hvad i løbet ad de næste 8 måneder  :blush:

Jeg har i øvrigt også bestilt en TS, kunne ikke dy mig ;) Den 7/8 :lun: Hvis så bare man kan holde det hemmeligt så længe!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Øv du misset klipning! Tror nu ik der sker noget ved at du bliver farvet et par gange i graviditeten :-)

Jeg skal til grøn koncert på søndag....havde planlagt at drikke og feste med min veninde...vi er sjældent sammen og havde glædet mig til at slå mig løs.....WHAT to do!! Hun gætter det jo omgående 8-)!

Har ikke drukket i over 4 år!! Der har altid været amning eller graviditet i vejen :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ParadisPandaPige

Jeg er også på grøn koncert vognen, Vappe :D

Jeg har også "vi skal i hegnet" aftale med en venneflok i Valby - den kan jeg lige så godt sløjfe, for det plejer at stikke helt af med hæmningsløs druk, bungee-jump og meget fysisk aktivitet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
charmed_03

Vappe, jeg er ikke vild med hårfarvning under graviditeten. Der er vi nok så forskellige.. Har du tænkt dig at fortælle veninden det? De situationer er så typiske når man er nygravid.

Panda, aflyser du turen til grøn så?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ParadisPandaPige

Charmed: Det tror jeg - det vil være for kikset at tage med, da alle andre vitterligt drikker sig i hegnet! Det er den dér ene gang om året, de giver den gazzz ;)

Men ser lige tiden an...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ParadisPandaPige

Mht. hårfarvning: Jeg farvede hår 3 gange første gang, jeg var gravid, men ventede til efter 4. måned... Ville gerne helt lade være, men jeg magter bare ikke 5-7 cm leverpostejudgroning. Til gengæld hverken drikker eller ryger jeg, jeg bruger ikke parfume, bruger Neutral-produkter ( selvom jeg synes de lugter af tapetklister), jeg drikker næsten ikke sodavand og tænker meget over kosten. Tænker at alle vel har deres "laster" under en graviditet - man må jo gøre op med sin egen samvittighed, om det er "ok" :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
charmed_03

Det jo lige det Panda :)

Jeg bruger f.eks. neglelak og let makeup, men farver ikke hår. Jeg drikker en del sodavand, men drikker ikke kaffe. Rygning og alkohol er også et no-go her. Dog kan jeg godt finde på at sippe til et glas alkohol senere i graviditeten.

Argh, jeg hader også Neutral! Jeg bruger bodyshampooen, men tilgengæld dufter mit shampoo. Jeg kan godt lide at jeg dufter efter et bad :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ParadisPandaPige

Hæh - ja, nu kan jeg egentlig godt huske, hvordan det var bare at dufte af diskret tapetklister i 9 mdr :D Kaffen har jeg stort set også droppet - det er noget med max 2 kopper på en uge, og helst slet ikke... Nu må jeg se om jeg kan holde det :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Jeg ryger heller ikke eller drikker....bruger ikke neutral det,efter alt det med aluminium har været oppe, så bruger en anden uden parabener!

Er kun til frisør en gang om året, så regner med at håret får en enkelt tur!

Ellers vasker jeg tøj i neutral...

Drikker en del Pepsi max, men det er også det

Kaffe drikker jeg slet ikke!

Aner ikke hvad jeg gør til grøn koncert...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites