Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

ParadisPandaPige

Marts 2015 - de fantastiske forårsspirer

Recommended Posts

charmed_03

Vappe, nu kan jeg se du også bor i Nordjylland. Plejer du at føde på Aalborg eller Hjørring, hvis jeg må spørge?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Åhh det glemte jeg at skrive på! Det bliver Aalborg :-)

Og ja det kan da godt være det bliver et drenge barn....så kan vi intet bruge af det tøj vi har :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ParadisPandaPige

Charmed: Her er vi også 100 % på, at det vigtigste er, at barnet er sundt og raskt. Vi tror begge på en pige mere, men manden kunne nok lige som hos jer nok godt gå med et lillebitte hemmeligt håb om en dreng. Det ville så nærmest være den første dreng i den generation på hans side af familien - hans bror har to piger, og de har nærmest kun kusiner. Og vi har jo så vores datter :)

Men altså - bare barnet bliver sundt og raskt, så :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Kvalme igen Idag!det er godt nok anstrengende :-( Er lige oppe og besøge mine forældre med ungerne! De skal på ferie indtil onsdag! Mine forældre har en gård, så de elsker at lege i stalden og klappe køer:-)

På onsdag når vi henter dem kører vi så ned i mine forældres sommerhus som svigermor har lejet...og der skal.vi være til.fredag! Hvis min kvalme ikke forsvinder er jeg bange for at de opdaget jeg er gravid. vi ville ellers gerne vente lidt med at sige det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
charmed_03

Det lyder hyggeligt Vappe :) Jeg håber kvalmen bliver bedre.

Jeg skulle eftersigende være 4+1 idag, og den clearblue sagde også ''gravid'', MEN jeg har sådan nogle strimler fra England, og der kan jeg seriøst kun lige ANE en streg. Der er ingen udvikling i dem overhovedet. Jeg ved ikke hvorfor jeg stadig tester, min mens er jo blevet væk. Jeg er bare så bange for det ikke bliver til noget :( Jeg tror jeg smider alle de test væk. Jeg ved ikke hvor sensitiv de er og de stresser mig. Årrrgh, hvorfor købte jeg også en anden slags end jeg plejer??!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Jeg skulle eftersigende være 4+1 idag, og den clearblue sagde også ''gravid'', MEN jeg har sådan nogle strimler fra England, og der kan jeg seriøst kun lige ANE en streg. Der er ingen udvikling i dem overhovedet. Jeg ved ikke hvorfor jeg stadig tester, min mens er jo blevet væk. Jeg er bare så bange for det ikke bliver til noget :( Jeg tror jeg smider alle de test væk. Jeg ved ikke hvor sensitiv de er og de stresser mig. Årrrgh, hvorfor købte jeg også en anden slags end jeg plejer??!

Øv træls du er så nervøs :-( der er jo rigtig meget forskel på hvor følsomme de tests er, men smut da forbi lægen med en kop tis.... Det har jeg gjort Idag. Og ringer snart efter svaret :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ParadisPandaPige

Åhhhr, jeg kender følelsen :ae: Smid de tests væk - der er jo mange, hvor stregerne ikke bliver tydeligere; det afhænger af, hvor hurtigt du producerer HCG og hvor fortyndet din urin er :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
charmed_03

Hvor er i søde :)

Jeg har godt nok ikke testet med morgenurin endnu ;) Det er bare åndssvagt så meget ens psyke spiller ind. Jeg er en voksen kvinde og jeg ved jeg er gravid. Det er så dumt  :lol:

Vappe, min læge tester ikke for graviditet. Det er nu også okay, jeg vælger at stole på min Clearblue og på udebleven mens :) Det burde også være nok. Nu slår jeg alle andre tanker ud af hovedet og smider de forbandet mærkelige engelske teste langt væk!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ParadisPandaPige

Charmed: Af ren nysgerrighed: Hvorfor har du engelske teste? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Så har jeg fået købt gravitamin og fået tid til lægeundersøgelse :-) (altså alt det der med vandrejournal og blodprøver) n :-) den 11 august

Underligt at tænke på at nu er det sidste gang! For det er helt sikkert at vi ikke skal have mere end 3 børn!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites