Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

ParadisPandaPige

Marts 2015 - de fantastiske forårsspirer

Recommended Posts

cea

For min skyld kunne man godt lave en blandet feb marts tråd, mon der ikke også kommer nogle med termin i start marts. I feb kom de også lidt senere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Just_me

Så du synes vi skal spørge dem fra februar Cea?

Selv må jeg indrømme jeg hælder til at lave en marts/april men det også fordi jeg har overvejet om hvor vidt jeg skal joine marts eller april da jeg har termin d. 29 marts og dermed stor chance for at gå ind i april.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
migsomenanden

Men tror I ikke man evt skal vente en uges tid eller to? Folk er måske på sommerferie, og har ikke lige tænkt på debatten, eller måske er der nogen der lige venter og ser det hele an lidt...? :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ParadisPandaPige

Men tror I ikke man evt skal vente en uges tid eller to? Folk er måske på sommerferie, og har ikke lige tænkt på debatten, eller måske er der nogen der lige venter og ser det hele an lidt...? :genert:

Jeg synes også lige vi skal vente lidt, så kan vi se, om der kommer flere til :)

Jeg skal til tidlig scanning i morgen - kryds fingre for mig mellem 10:30 og 11, piger ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Jeg synes også lige vi skal vente lidt, så kan vi se, om der kommer flere til :)

Jeg skal til tidlig scanning i morgen - kryds fingre for mig mellem 10:30 og 11, piger ;)

Jeg har tænkt på dig panda.... Du må være spændt :-) jeg synes også lige vi skal vente et par uger....så må vi se hvordan landet ligger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
migsomenanden

Har I fortalt nyheden til familie og venner?

Da vi fik nummer et, var manden meget hurtig, og alle vidste det dagen efter jeg testede positivt... Denne gang ved jeg ikke lige hvor længe der skal gå, men so far, er det kun os der ved noget...

Vi har prøvet at lave nummer to i lidt over et år, så folk ved jo godt at det måtte komme, og jeg har også sådan en bluse til A, hvor der står 'jeg skal være storebror' som jeg købte for længe siden... Men altså... Hvornår skal de have noget at vide?

Overvejer at fortælle min mor det på onsdag, der har hun fødselsdag, og det ville vel være en okay ekstra gave? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ParadisPandaPige

Vi har fortalt det til forældre og mine to bedste veninder. Jeg er en hat til at holde sådan noget hemmeligt ;) Og desuden - hvis det går galt, er det meget rart, at de ved det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
migsomenanden

Vi har fortalt det til forældre og mine to bedste veninder. Jeg er en hat til at holde sådan noget hemmeligt ;) Og desuden - hvis det går galt, er det meget rart, at de ved det...

Det tænker jeg også... Det er nok også mest fordi jeg ikke selv rigtigt forstår det endnu... :P

Men symptomerne er vist gode nok... Ømme bryster, murren i underlivet, konstant tissetrang, madlede/små kvalme... Så ja... :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ParadisPandaPige

Det tænker jeg også... Det er nok også mest fordi jeg ikke selv rigtigt forstår det endnu... :P

Men symptomerne er vist gode nok... Ømme bryster, murren i underlivet, konstant tissetrang, madlede/små kvalme... Så ja... :genert:

Jeg tænker også hele tiden, om den nu er god nok; på trods af symptomer og +10 positive tests ;)

Men det er vel fordi man vil det så meget :D

Jeg synes, det ville være en rigtig fin fødselsdagsgave til din mor :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Her ved forældrene det...ville egentlig gerne vente, men som andre har sagt, er det rart at nogen ved det, hvis det går galt, det har vi prøvet før nemlig :-( desuden kan jeg slet ikke skjule det længere, selvom jeg kun er 5+ 1 :$

Men vil gerne vente med at fortælle mine søskende det, så må tage noget løst tøj på imorgen, når jeg skal være sammen med dem!

Ved så heller ikke hvad jeg gør på jobbet! Jeg kan umuligt skjule det indtil NF scanning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites