Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

ParadisPandaPige

Marts 2015 - de fantastiske forårsspirer

Recommended Posts

ParadisPandaPige

Ja helt sikkert :-( jeg er begyndt at have ondt i lænden om aftenen.! Det er godt nok tideligt hvis det skal være hver dag....så gruer lidt for grøn koncert imorgen.

Så du tager med? Hvad siger du mht. ingen alkohol? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Så du tager med? Hvad siger du mht. ingen alkohol? ;)

Tror bare jeg siger det som det er....min veninde ved alligevel godt vi gerne ville have tre børn, så hun regner det nok ud med deromme alligevel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ParadisPandaPige

Tror bare jeg siger det som det er....min veninde ved alligevel godt vi gerne ville have tre børn, så hun regner det nok ud med deromme alligevel

Det er nu også altid rarest at sige sandheden :) Håber du har en god dag :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
migsomenanden

Hej d'damer.

Jeg melder mig lige på banen under falskt navn og med en terminsdato der pt siger 25/3.

Jeg vender frygteligt tilbage med min egen profil, når familie og venner har fået nyheden, for jeg har lidt for mange bekendte herinde ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Det er nu også altid rarest at sige sandheden :) Håber du har en god dag :D

Havde en helt igennem skøn dag :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Hej d'damer.

Jeg melder mig lige på banen under falskt navn og med en terminsdato der pt siger 25/3.

Jeg vender frygteligt tilbage med min egen profil, når familie og venner har fået nyheden, for jeg har lidt for mange bekendte herinde ;)

Du er så velkommen!! Dejligt med flere medlemmer :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ParadisPandaPige

Hej d'damer.

Jaaa, skønt med lidt flere her i marts-tråden - ellers er det jo rent ekko med kun Vappe og jeg :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Jaaa, skønt med lidt flere her i marts-tråden - ellers er det jo rent ekko med kun Vappe og jeg :D

Jep....så bliver det sgu nogle laaange 9 mdr :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Jep....så bliver det sgu nogle laaange 9 mdr :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Just_me

Overvejer om jeg snart tør melde mig ind, nu er jeg da 4+1 og så småt tør tro på det. Mistede dog sidst 5+3 så har en lille kamp med mig selv om jeg bare skal hoppe ud i det eller stadig vente lidt. :sarkasme:

Men virker godt nok ikke til at vi bliver særlig mange.. Vi kunne evt spørge februar om vi må joine dem, eller vi kunne lave en marts/april tråd? Vi har alligevel alle termin midt-slut marts. Står gerne for det.. Blot en idé :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites