Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Mixart

Er jeg for kold overfor min eks?

Recommended Posts

Mixart

Historien bag bruddet kan ses i denne tråd  kan lige give et kort resume.

Efter år 2 år med min eks ville hun holde en pause, fordi hun ikke kunne finde ud af det længere. Hendes grund til det var, at hun ikke var så lykkelig på handelsskolen, men havde fået den bedste start på Uni og fået en masse nye veninder. Hun var bange for at blive holdt udenfor ligesom på handelsskolen, så følte hun derfor, at hun skulle deltage i alle arrangementer, cafebesøg og fester med dem.

Jeg spurgte om det var pga. en anden fyr og der var ingen andre. Jeg gik ikke med til pausen, så vi slog op i oktober 2013. Hun arbejder som fredagsafløser samme sted jeg som gør, da jeg fik hende ind der. Derefter var det kikset for os og jeg følte, at hun prøvede at undgå mig ude på mit arbejde. Halvanden måned senere fik hun ny kæreste kunne jeg se på facebook.

Men der hvor jeg fik nok var d. 25 december i byen på et diskotek. Jeg var ovenpå med mine venner og hun kom derop. Hun lagde lige kort mærke til mig, men skyndte sig at kigge den anden vej, som om hun ikke havde set mig og så gik hun en stor bue udenom mig. Hendes 2 veninder stoppede dog op og snakkede kort med mig, mens min eks stod i den anden ende og ventede på dem. Jeg tænkte at det var takken for de 2 gode år vi havde sammen og alle de gode ting, jeg havde gjort for hende og hun ikke engang kunne sige hej? Fik samtidig at vide af mine 2 venner et par dage efter d. 25, at hendes kæreste havde smidt et hjerte på hendes facebook væg 2 uger efter vi var gået fra hinanden. Men det hurtig blev slettet igen. Derfor jeg jeg ikke så det.