Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

keller

Så fik han nok af Sønderjylland

Recommended Posts

Vusel

Who cares? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
livica

Hvis det medfører en masse udgifter til ny bolig i København, så har jeg det lidt stramt med det. Derudover tror jeg, at turismeprognoser i Møgeltønder er ret negative efter sådan en udmelding.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Halldora

Mon ikke der allerede er et sted, de kan bo i KBH - så som en fløj af Amalienborg. Det er skønt for Nikolaj og Felix, at deres far kommer tættere på dem i hverdagen, lige som deres mindre halvsøskende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze

Who cares? :D

Sønderjyderne, og især dem omkring slottet, som har levet godt af associationen. Og så tænker jeg de "glade" givere, så vidt jeg husker, så blev Slottet givet under nogle forudsætninger af den gamle grev Schack, og det var vidst at Joachim skulle bo og drive godset, hvordan de slipper uden om den, undre mig lidt :gruble:

Og hvad skal de lave i København, de har jo ikke de store repræsentative pligter ?  og har de ikke lige sendt børnene på kostskole? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissHindenburg

Sønderjyderne, og især dem omkring slottet, som har levet godt af associationen. Og så tænker jeg de "glade" givere, så vidt jeg husker, så blev Slottet givet under nogle forudsætninger af den gamle grev Schack, og det var vidst at Joachim skulle bo og drive godset, hvordan de slipper uden om den, undre mig lidt :gruble:

Og hvad skal de lave i København, de har jo ikke de store repræsentative pligter ?  og har de ikke lige sendt børnene på kostskole? :gruble:

Jeg er også meget spændt på om der kommer noget frem om hvordan de har kringlet sig ud af de der forudsætninger for at Joachim fik slottet i første omgang. :gruble: Håber på der kommer noget mere frem om lige den del af historien. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
girl_beat

Det har de haft planer om længe *host - insiderviden - host*... :engel:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Nej, Prins Nikolai skal begynde på Herlufsholm, men han skal jo også starte i 10. Prins Felix går i skole i København, og i det hele taget har jeg syntes, det måtte være ret svært med delebørn, når man bor i hver sin ende af landet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze

Det har de haft planer om længe *host - insiderviden - host*... :engel:

Do tell :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Men seriøst, jeg synes ikke ligefrem, det er breaking :tie:

Del dette indlæg