Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Halldora

Prins Carl Philip og kæreste Sofia skal giftes

Recommended Posts

Rapfisk

Ja. Jeg synes bare, Alxandra virkede lidt mere interessant end Mary og Marie, der - pardon my french, men jeg er jo ikke prinsesse, så det går nok - virker røvsyge og uinspirerende.

Men grænserne flytter sig jo. Engang var borgekig utænkelig, så var det fraskilt/børn fra andet forhold/flirtet med stoffer og nu er vi så kommet til nøgenbilleder og realityshows.

Jeg synes, Marie virker mere interessant og kultiveret end de to foregående, selv om Alexandra givetvis også havde sine lyse øjeblikke.

Edit: Undskyld, nu bliver det vist off topic

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dakota

Jeg elsker kongelige bryllupper og de er sådan et fint par :lun: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Halldora

Jeg ser frem til brudekjolen - og alle deltagernes tøj.

Gad vide, hvem der deltager fra DK - de er jo nært beslægtede de to kongehuse, så mon ikke i hvert fald Kronprinsparret og evt. også Dronningen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zembra1986

Jeg ser frem til brudekjolen - og alle deltagernes tøj.

Gad vide, hvem der deltager fra DK - de er jo nært beslægtede de to kongehuse, så mon ikke i hvert fald Kronprinsparret og evt. også Dronningen?

Er ret sikker på at de ikke alle skal afsted, altså dronningen og kronprinsparret.

Det var de heller ikke til Madeleine's bryllup, der var det "kun" kronprinsparret der var af sted.

EDIT: har lige fundet ud af at Dronning Margrethe er gudmor til Carl Philip, så kunne jeg godt forstille mig det var hende der tager af sted, og kronprinsparret måske bliver hjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zembra1986

Prins Joachim og prinsesse Marie var også med.

Nå for den :P, jeg kan bare slet ikke huske dem ved det bryllup.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zembra1986

Jeg kan huske det på Maries kjole, som jeg syntes var SÅ smuk, men helt upassende lys som bryllupsgæst :-D

prinsesse%20madeleine%20bryllup%20foto%2

Den kjole kan jeg godt huske nu når jeg ser den, og enig.....den er altså for lys at tage på som bryllupsgæst :unsure:, håber at det måske der lyset er snyder og den er mere rosa i virkeligheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Halldora

Brylluppet skal stå lørdag den 13. juni 2015 i Slotskirken. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...