Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Kang_54

Odense Zoo eller Knuthenborg?

Recommended Posts

Kang_54

Jeg skal på ferie hos min mor og søster på Langeland, og vi har besluttet, at vi skal en tur i Zoo. Men hvad er bedst, Odense eller Knuthenborg? Er der nogen der har været begge steder? Afstanden burde være mere eller mindre lige lang. Jeg er yngste deltager på 31, så alder skal der ikke tages hensyn til :).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
advocatus-diaboli

Jeg skal på ferie hos min mor og søster på Langeland, og vi har besluttet, at vi skal en tur i Zoo. Men hvad er bedst, Odense eller Knuthenborg? Er der nogen der har været begge steder? Afstanden burde være mere eller mindre lige lang. Jeg er yngste deltager på 31, så alder skal der ikke tages hensyn til :).

Jeg ville klart tage Knuthenborg! Meget større, man kører rundt blandt dyrene med mulighed for at komme helt tæt på dem/rende rundt ude i deres folde og så er der rigtig meget køn natur på de kanter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
elvispop

Klart Knuthenborg..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
us74

Jeg har ikke været i København ZOO - men hvis valget stod mellem København ZOO og Knuthenborg ville jeg vælge Knuthenborg (og jeg tvivler på at Odense ZOO er bedre end Københavns)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bare-med-kant

Jeg har været begge steder :) Her er lidt billeder fra Odense ZOO.

post-172123-0-55859300-1403717398_thumb.

post-172123-0-15294100-1403717412_thumb.

post-172123-0-17905800-1403717421_thumb.

post-172123-0-56575800-1403717426_thumb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wesretkau

Jeg kender ikke Knuthenborg, men er rimeligt bekendt med Givskud og formoder at de ligner hinanden. Odense Zoo er fremragende - langt bedre end København! Deres sydamerika-hus er en oplevelse i sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BirdReynolds

Jeg ville tage Odense, det er lidt "sjovere" dyr synes jeg, og der er mere variation. Og ja, Sydamerika huset er fantastisk!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pellehaleløs

Odense Zoo er et virkelig hyggeligt sted:-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NewBeginnings

Knuthenborg :) Men jeg er opvokset i Maribo, så er lidt forudindtaget :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Hvis Knuthenborg er bare i nærheden af Givskud Zoo, så helt klart Knuthenborg. Odense zoo er rigtig fin, ingen tvivl om det, men Givskud er bedre, fordi det er større og fordi man kommer tætter på dyrene, der har virkelig meget plads at boltre sig på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...