Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Rapfisk

Fra Aalborg til Århus?

Recommended Posts

Rapfisk

Ja, som overskriften siger: Hvordan kommer man billigst fra Aalborg til Århus på en hverdag (fredag ca. midt på dagen)? DSB siger 195 kr. - det må da kunne gøres billigere?

Der er selvfølgelig Gomore, men jeg vil helst have noget, der kører i rutefart. Jeg kan finde en busforbindelse, hvor man skal skifte i Hadsten, men ingen pris.

Nogen lokalkendte?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Planten

Jeg ville til enhver tid tage toget - fordi det er nemmest. Men er der ikke noget med linie 888?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kokkenok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Planten

Ja, der er ikke specielt mange busser heroppe, der bare kører direkte :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Det var den, jeg fandt :) Ved du, hvad den koster?

Den weekend kommer til at koste mig et rimelig pænt beløb, hvis jeg beslutter mig for at gøre det, så en krone sparet osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Jeg ville til enhver tid tage toget - fordi det er nemmest. Men er der ikke noget med linie 888?

Linje 888 går kun mellem landsdelene. Den skal jeg nemlig have tilbage fra Århus. Jeg skal bare lige overnatte i Smilets By på vejen, så derfor...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Planten

Linje 888 går kun mellem landsdelene. Den skal jeg nemlig have tilbage fra Århus. Jeg skal bare lige overnatte i Smilets By på vejen, så derfor...

Tænkte bare, at man måske kunne springe af i Aarhus - mener nemlig at have set, at den kører fra Aalborg :) måske bare noget, jeg har drømt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Tænkte bare, at man måske kunne springe af i Aarhus - mener nemlig at have set, at den kører fra Aalborg :) måske bare noget, jeg har drømt :)

Det gør den. De sælger bare ikke billetter, der ikke går over bælterne - og det kan alligevel ikke betale sig at betale for en billet helt til København :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kokkenok

Det var den, jeg fandt :) Ved du, hvad den koster?

Den weekend kommer til at koste mig et rimelig pænt beløb, hvis jeg beslutter mig for at gøre det, så en krone sparet osv.

195. penge. Imellem 125 og 750 hvis du bruger rejsekort.

Hvis man kan bruge rejsekortet. 

Iøvrigt kan du slå rejsen op på rejseplanen, hvis blot du ændrer søge indstillinger til kun at inkludere busser. 

BTW: har du overvejet, klapsædebillet, ?

Anyways. Besparelsen er så beskeden at det i min optik ikke kan betale sig at lade være med at tage toget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

195. penge. Imellem 125 og 750 hvis du bruger rejsekort.

Hvis man kan bruge rejsekortet. 

Iøvrigt kan du slå rejsen op på rejseplanen, hvis blot du ændrer søge indstillinger til kun at inkludere busser. 

BTW: har du overvejet, klapsædebillet, ?

Anyways. Besparelsen er så beskeden at det i min optik ikke kan betale sig at lade være med at tage toget.

Det gør jeg :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...