Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Formel_1_Guru

Høre Kevin Magnussen hjemme i Formel 1 ?

Recommended Posts

lover-moses

Det ser ud til at det ikke kun bliver 1 år at KM er ude af F1 for ifølge denne artikel fra SKY så har JB fået en kontrakt på 2 år, men han er blevet nødt til at acceptere en kraftig lønnedgang. :sur:

http://www1.skysports.com/f1/news/24180/9601377/jenson-button-in-for-the-long-term-with-mclaren-honda-after-signing-two-year-deal

Hans eneste mulighed ved Mclaren, er hvis Alonso skrider pga. manglende resultater. Men så igen, ønsker vi virkelig Kevin i en dårlig bil igen? Så hellere se ham i noget WEC eller endda Indycar's.

Jeg ved ikke hvad hans muligheder er, men måske kunne det være en mulighed at prøve at få et sæde ved et andet, mindre team, som f.eks. Force India og Lotus. Men det kræver jo selvfølgelig at han kan få nogle sponsorpenge med, og de hænger jo ikke løst på de danske firmaer, med mindre det er håndbold, fodbold eller tennis. Eller cykling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vento67

Det var en stor fejl han kom i mclaren de har altid været et røvhuls team  . force India ville ha været et meget bedre valg for kevin , mange har sat kevin op mod Hamilton og det han præsteret i hans deby sæson og det er ikke en fair sammenligning  . Det ku være en go ide med wec . audi og Porsche mangler køre . indycar hmm ved jeg ikke rigtig . button har virkeligt taget en for teamet , var det halv løn han skal køre for og han skal yde det samme som i år og mere til .  :lol:  lidt a et skulder klap fra bossen . :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lover-moses

Det var en stor fejl han kom i mclaren de har altid været et røvhuls team  . force India ville ha været et meget bedre valg for kevin , mange har sat kevin op mod Hamilton og det han præsteret i hans deby sæson og det er ikke en fair sammenligning  . Det ku være en go ide med wec . audi og Porsche mangler køre . indycar hmm ved jeg ikke rigtig . button har virkeligt taget en for teamet , var det halv løn han skal køre for og han skal yde det samme som i år og mere til .  :lol:  lidt a et skulder klap fra bossen . :gogo:

Og det forstår jeg virkelig ikke at han gik med til. Selvfølgelig er det mange penge, men penge mangler Button med al sandsynlighed ikke, og jeg vil mene at det er uværdigt at gå ned i løn, så ens makker kan få endnu mere. Jeg havde ikke gjort det, havde jeg været i Button's situation.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fattigrøven

Men det bedste er nu vettel i Ferrari . :banan:

Njah - for så bliver han da ikke verdensmester, igen foreløbig....Jeg kan godt lide Vettel og ønsker ham alt det bedste - og det ER Ferrari ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...