Jump to content
Velkommen til DinDebat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Formel_1_Guru

Høre Kevin Magnussen hjemme i Formel 1 ?

Recommended Posts

Formel_1_Guru

Daniel ricciardo begyndte at køre f1 i 2011 for hrt f1 team . Kevin skal nok klare den i år og flere år frem i tiden i f1 . Gi dog manden en chance . :)Kevin er ikke kommet i f1 pga at han har et flot hår og et vindene smil . Der er nogen der har mere forstand på f1 end dig og mig der har set det talent han har . Ron dennis er ikke et fjols med hensyn til at finde køre . Syntes sgu der er ved at gå lige lovlig meget jante lov i den . Har i de over 20 år jeg har set f1 kun set 1 der vandt løb og var ved at vinde vm i sin første sæson og det var Hamilton . Det skal så lige siges at Hamilton kørte over 50.000 km på forskellige baner inden sæson start og det var i en yderst konkurrence dygtig bil . :)

Rolig nu min ven... jeg påberåber mig ingen ufejlbarhed.. men har lov at stille spørgsmålstegn ved ting jeg ikke tror på..

I øvrigt har Ron Dennis før taget fejl i div henseender :)

Igen, Jeg har ALDRIG sagt at manden ikke har talent.. hvis du mener jeg har sagt dette, så vil jeg da så umanerlig gerne have at du udpeger, hvor jeg siger dette-- Jeg indrømmer gerne han har talent, men jeg er ikke sikker på at det ligefrem er et Schumacher, eller Senna Talent... Og igen.. hvis du har 20 bag dig som F1 fan så tror jeg også at du bliver nødt til at medgive mig, at tiden ikke nødvendigvis er på Magnussens side... Men et er hvad man ønsker sig, andet er realiteterne.. Jantelov mig her, og jantelov mig der, det har intet med jantelov at gøre, men man har stadigt ret til at være skeptisk og at stille spørgsmålstegn ved tingene..Jeg giver d gerne Magnussen en chance, men det er nu hverken mig, min mening eller min holdning der afgør om han får en chance det er udelukkende McLaren og pengepungen der kommer til at afgøre dette..

// SL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vento67

Skal jeg være mere rolig skal jeg ligge ned  :D  Ja ron dennis har da taget fejl før men sjældent med køre :) Det er ikke nemt for nogen a de forskellige teams i år ( lige på nær Mercedes ) . Der er ingen uden for de forskellige teams der ved om bilerne er ens eller om de køre med forskellige dele på bilerne . personlig tror jeg kun Mercedes køre med ens biler . De andre teams er så langt bagude at de er tvungen til at satse med forskellige dele og pakker på bilerne . Der bliver os satset på forskellige strategier i løb og de er sgu ikke altid lige heldige . :(  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lover-moses

Hvis Magnussen var mere eller mindre talentløs, så ville han nok ikke køre i den ypperste klasse inden for motorsport. Så simpelt er det. Det var en kæmpe fejl i sin tid, at sætte Nicolas Kiesa bag rattet i en F1 racer, for han nemlig ikke talentet. Men det har Magnussen. Desuden er det Magnussens første sæson i en bil, som ikke lige frem hører til i verdensklassen. Og han gør det sgu ganske godt. Giv ham tid.

Kiesa er en ganske talentfuld kører, der desværre kom ind i et team der egentlig ikke burde have været med. Desværre havde han ikke nogen til at sponsere sig, og røg derfor ud.

Mht. Kevin, så synes jeg helt klart at han virker som en fremtidig mester, men ikke i denne sæson. Bilen er ikke hurtig nok, og han virker en anelse forsigtig til tider, tilgengæld synes jeg han virker meget stabil, og laver få fejl. Det er selvfølgelig svært at sige 100%, da det er sjældent kameraet er på ham. Jeg tror helt klart på Kevin, og er sikker på, at hvis han havde siddet i en Red Bull racer, så ville han sagtens kunne udfordre Vettel og Riciardo. Red Bull indrømmede jo selv, at hvis de havde kørt med den officielle brændstofmåler i Australien, så ville Kevin have været kørt forbi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mr_Yolo
lover-moses sagde den 11 Jun 2014 - 19:33:

Kiesa er en ganske talentfuld kører, der desværre kom ind i et team der egentlig ikke burde have været med. Desværre havde han ikke nogen til at sponsere sig, og røg derfor ud.

Mht. Kevin, så synes jeg helt klart at han virker som en fremtidig mester, men ikke i denne sæson. Bilen er ikke hurtig nok, og han virker en anelse forsigtig til tider, tilgengæld synes jeg han virker meget stabil, og laver få fejl. Det er selvfølgelig svært at sige 100%, da det er sjældent kameraet er på ham. Jeg tror helt klart på Kevin, og er sikker på, at hvis han havde siddet i en Red Bull racer, så ville han sagtens kunne udfordre Vettel og Riciardo. Red Bull indrømmede jo selv, at hvis de havde kørt med den officielle brændstofmåler i Australien, så ville Kevin have været kørt forbi.

Jeg ved ikke, om han måske havde klaret den bedre, hvis han ikke sad i en skod F1 racer? Det finder vi desværre nok aldrig ud af. Men du har helt ret i, at han kørte i den absolut ringeste F1 racer på det tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lover-moses

Jeg ved ikke, om han måske havde klaret den bedre, hvis han ikke sad i en skod F1 racer? Det finder vi desværre nok aldrig ud af. Men du har helt ret i, at han kørte i den absolut ringeste F1 racer på det tidspunkt.

Tag ikke fejl af Kiesa, han har en utrolig stor teknisk indsigt i biler og hvordan de virker. Det finder man ud af, hvis man ser de biler han har haft.

Ud over at han kørte for det dårligste team i feltet, blev han også begrænset af, at han ikke måtte presse bilen for meget, da det var vigtigere at gennemføre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tux

Synes bestemt ikke man på baggrund af hans kørsel hidtil kan sige at han ikke hører til i formel 1, at han ikke er bedre end sin team kollega Button ser jeg ikke som et svaghedstegn - vi taler trods alt om en tidligere verdensmester og feltets mest erfarne kører. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Brava

Jeg tror Kevin´s største problem er dæk.

De skal jo hele tiden passe på deres dæk for at de kan holde og køre hurtige tider, det har Kevin

ikke været vant til i de andre klasser han har kørt i, ikke ligeså extremt som F1 i hvert fald.

Button er netop kendt for at kunne passe på sine dæk, så der er noget at lære endnu.

Jeg er ret sikker på Kevin har hvad der skal til.

Marco Sørensen derimod, han er ikke god nok til at rykke i F1 endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Formel_1_Guru

Ja ja.. Vi må da i hvert fald medgive den gode Magnussen, at han da i dag viste glimt af det talent han er blevet beskyldt for at besidde.

Han endte på en ( For Mc Laren ) fornem 6 plads og Button kom slet ikke i top 10, så det var da dejligt for en gangs skyld IKKE at skulle side med en lidt halv dårlig smag i munden, og tæer der næsten havde gnavet sig gennem gummiskoene af bare krumhed.

Naturligvis skal vi have i mente at Button havde gearproblemer, og vi kender ikke udfaldet af deres indbyrdes opgør, havde dette ikke været tilfældet, men som skrevet, alt i alt et godt og bestemt acceptabelt resultat af vor stolte danske søn Magnussen :)

//SL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
c-dennis

Jeg tror næppe Kevin synes at løbet var godkendt, men derimod ydmygelse og bider sig i læben over at han kunne have godt det meget bedre. Selvfølgelig "vandt" han over Button, men det er bestemt ikke godt nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lover-moses

Jeg tror næppe Kevin synes at løbet var godkendt, men derimod ydmygelse og bider sig i læben over at han kunne have godt det meget bedre. Selvfølgelig "vandt" han over Button, men det er bestemt ikke godt nok.

Overdrivelse fremmer forståelsen. Jeg så ikke selv løbet, men at blive 7'er i en ikke-konkurrencedygtig bil, må vel være at kalde godkendt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...