Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

mini2707

Low-karb madklub i Aarhus søges (med grøntsagerne i centrum)

Recommended Posts

mini2707

Er der nogen der har lyst til at danne en "lowkarb" madklub med mig?

Jeg elsker at lave mad, men savner virkeligt nogle at spise/dele den med og inspiration.

Jeg forestiller mig, at vi er 4-6 stykker som måske kan mødes en gang hver 14 dag (+/-). Måske kan vi lave mad sammen eller også kan vi skiftes så man besøger hinanden og værten laver mad. Jeg tænker ikke det skal være noget fancy, men bare hverdagsmad (og ikke 3-retter).

Grunden til at jeg skriver "lowkarb" i citationstegn er fordi jeg ikke spiser ris, pasta, kartofler og brød.

Jeg spiser dog hverken paleo eller LCHF, idet mælk, rodfrugter og frugt stadig er en del af min kost og jeg ikke kan forlige mig med tanken om så store mængder kød (paleo) eller mættet fedt (LCHF).

Jeg har grøntsager i centrum, med fokus på sunde fedtstoffer, rimeligt fedtfattigt kød/proteiner og ingen sukker (kunstige sødemidler eller alt for mange tilsætningsstoffer).

Jeg kunne dog godt bruge noget inspiration og nogle der deler samme interesse som mig.

Skriv skriv skriv hvis du har lyst :) (kunne være fedt hvis vi var nogenlunde jævnaldrende - starten af 30'erne, men absolut ikke et must).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites