Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Justme14

Kalde navn for mit "firma"

Recommended Posts

Justme14

Man kunne selvfølgelig "bare" hedde best memories eller lign. - men igen, meget upersonligt, brugt mange gange før - siger meget lidt om dig - det er jo DIT brand ... prøv at spørge dine 5 nærmeste hvad de ville beskrive dig med - og så tag noget derfra ... jeg må ikke nævne mit firmanavn herinde - men lad os bare sige at jeg er kendt og lidt berygtet/berømt for min forkærlighed for en bestemt farve - så den del indgår i mit firmanavn, som dermed også er en del af mit brand, et brand der er supernemt at vedligeholde og som folk husker, fordi de sjældent møder mig uden den farve er end del af et eller andet sted af mit outfit.

Så hvis vi går tilbage til "gold" f.eks - så er det et supernavn - hvis du er virkelig glad for guld, og alt fra din bil til dine sko er guldfarvede ... og hvis ikke det har noget med dig at gøre... så er det jo bare "intetsigende".

Find DIT brand :)

Ahan.. Det giver rigtig god mening det du siger :) guld farve er ikke min ynglings, men overvejet bare det navn.. Jeg tror ikke jeg bruger det alligevel .. Jeg tænker mere på noget andet - kort og enkelt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justme14

Jeg tager ihvertfald dit gode råd til mig ;) Angelina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites