Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Salle-pigen

2 problemer omkring venner/kæreste

Recommended Posts

Salle-pigen

Trille's problem:

-jeg var i den situation at jeg var i tvivl i hvilke måde jeg kunne lide en dreng fra min klasse, der helt tilfældigt var en af min og Salle's bedste drenge venner! Og vi havde skrevet lidt sammen og prøvede at gætte hvem hinanden kunne lide, og vi aftalte at fortælle det om fredagen... Og da jeg skulle sige hvem jeg kunne lide (på kæreste måden) valgte jeg at sige ham!

Der er gåde ca. 16 dage fra vi startede med at komme sammen.... Og jeg burde vel være smask-forelsket nu, ikke? Han er konstant jalou! Selv på en af mine bedste (drenge) venner... Bare jeg taler eller snapchatter med en dreng...? Og da vi var i Tivoli sagde han, at han bare ville gå på toiletter men da der var gået et kvarter ringer jeg ham op, og han fortæller at han har taget toget hjem!!! Og han gjorde det på grund af jalousi!?.... Jeg ligger ikke op til noget men nogle drenge.... Men jeg har vel lov til at snakke med mine bedste venner? Tror jeg kun kunne lide ham på venne måden---- nogle gode råd til hvordan man slår op på en pæn måde? Jeg mener han var min bedste ven før, og jeg vil have min bedste ven tilbage?!

Salle's problem:

- jeg har fundet ud af at min bedste (dreng) ven, er forelsket i mig! Og han vil snart tage sig mod til at spørge om vi skal komme sammen.? Men han er min bedste ven, og sådan skal det helst fortsætte? Han skrev han har kunne lide mig i et år (vi mødte hinanden for et år siden) og hvis (da jeg ikke vidste det) pigen(0/ jeg sagde nej til at komme sammen... Ville det være rigtig slemt og han ville blive rigtig ked af det:(?

Kan i hjælpe os?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Til jer begge 2:  I kan ikke være venner med en dreng, der er forelskede i jer... Så er det ikke et rigtigt venskab.

Udover det, så kan jeg vist ikke hjælpe så meget, da jeg er noget ældre og derfor ikke rigtigt kan sætte mig ind i jeres problemstilling... Måske et forum som f.eks. http://woman.dk/forum ville være bedre for jer? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bare-med-kant

Trille's problem:

Han er konstant jalou! Selv på en af mine bedste (drenge) venner... Bare jeg taler eller snapchatter med en dreng...? Og da vi var i Tivoli sagde han, at han bare ville gå på toiletter men da der var gået et kvarter ringer jeg ham op, og han fortæller at han har taget toget hjem!!! Og han gjorde det på grund af jalousi!?....

Drop ham.  :boo:  :boo:

Ellers begynder han snart at fortælle Trille, hvem hun må snakke med og især IKKE snakke med.

og til sidst har hun "kun ham" fordi han har skræmt/truet ALLE væk fra hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bare-med-kant

Salle's problem:

- jeg har fundet ud af at min bedste (dreng) ven, er forelsket i mig! Og han vil snart tage sig mod til at spørge om vi skal komme sammen.? Men han er min bedste ven, og sådan skal det helst fortsætte?

og han ville blive rigtig ked af det:(?

Ja, det vil gøre ondt på ham at du siger nej, men livet er nu en blanding af sorg og glæde, ja og nej,

men han VIL komme over det :)   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites