Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Nulle8000

Madklub i Århus søger medlemmer

Recommended Posts

Nulle8000

Frk._Strawberry og undertegnet er blevet efterladt alene i vores madklub, så vi søger nye medlemmer - vi lover den nok skal blive fremragende og fuld af god hygge :)
Der findes en anden debat-madklub i byen og det er planen, at vi engang i mellem mødes begge klubber til mad, hygge, drinks, bytur... you name it :)

Så hvis du er frisk på at lære et par nye mennesker at kende, hygge og spise god mad, så er det her da lige sagen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spil-tøsen

Hvordan fungere sådan en madklub? Mit spørgsmål skal måske læses: skal man kunne lave mad??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nulle8000

Hvordan fungere sådan en madklub? Mit spørgsmål skal måske læses: skal man kunne lave mad??

Jegg tænker det er en fordel at kunne lave andet en pasta og spejlæg ;) Men nej, jeg har ingen krav til medlemmers evner i et køkken :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LukkerNu2

Jeg vil godt være med efter juni, hvis der er plads til den tid selvfølgelig.

Jeg er 25 og bor i Aarhus C - hvad med jer andre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frk._Strawberry

Jeg er 26 og bor i Aarhus C :)

Så vidt jeg husker er Nulle 27 og bor også i centrum :)  Og vi er mega søde, i øvrigt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cornflaky

Hvordan er "reglerne"? Hvor ofte mødes I? Skiftes man til at lave mad, eller laver man noget sammen? Hverdage eller weekend? Undskyld alle spørgsmålene, men har aldrig været med i en madklub før...

Jeg er 30 og bor i Åbyhøj og vil da gerne være med, hvis der er plads... Men også først efter juni, da jeg skal ud og rejse...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frk._Strawberry

Hvordan er "reglerne"? Hvor ofte mødes I? Skiftes man til at lave mad, eller laver man noget sammen? Hverdage eller weekend? Undskyld alle spørgsmålene, men har aldrig været med i en madklub før...

Jeg er 30 og bor i Åbyhøj og vil da gerne være med, hvis der er plads... Men også først efter juni, da jeg skal ud og rejse...

Jeg tænker, at det er noget, vi finder ud af sammen - især frekvensen med hvor ofte vi skal ses :)

Umiddelbart tænker jeg, at vi skiftes til at lægge lejlighed/hus til og værten laver mad - men er bestemt også åben for idéen om at lave mad sammen engang imellem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kokkenok

os mig os mig os mig. Jeg vil også lege med ! :D

Jeg er i øvrigt 32 år .

Jeg bor ude på landet, på den anden side af ghettoen. Hvor 8220,8000 og 8210 mødes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frk._Strawberry

Send en pb med jeres navne, så tilføjer jeg jer til en madklubsgruppe på facebook :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mini2707

Jeg vil rigtig gerne være med ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites