Gæst

Linse kessler

Recommended Posts

ottoleisner
Skrevet (redigeret)
On 20/4/2018 at 18:16, DenBruneMunk skrev:

Så et afsnit igår, og ja, at hun har en B&B , og oveni et andet hus at bo i, lyder som hun har sparet mange penge op mens hun boede i Danmark, og nu kan hun spare lidt op nok til lavere skat og vinde lidt på at være den hun er, så folk nærmest tager på ferie dertil bare for at møde kvinden og være sammen med hende i nogle minutter. 
Udover det, så er hun blevet nærig? Hendes bilvalg dernede virker da rimelig ned på jorden?

Men alt i alt, fedt er da, super lækkert , og jeg som aldrig før har set programmet sad og så stedet og synes det er en fed måde at holde ferie på, hun får forhåbentlig løst lys problemerne, og rengøringen. Så kan man altid hænge håndklæder over billeder på værelserne , så evt. kamera er skjulte på den måde :)

Ja en kia,biler er spild af penge,i sidste afsnit kunne bilen ikke komme op af bakken hendes patter må sikkert være meget tunge,ellers var det passageren som var meget tung

Redigeret af fætter højbens fætter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Tænder ikke specielt på Linse Kessler. Jeg foretrækker et mere naturligt look. Jeg synes hun ser ret kunstig og unaturlig ud. Men hver sin smag. Det er da fint, at nogle tænder på så vulgære og volumiøse kvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Smukke Linse laver reklame for genbrugsflasker i morges på tv 2 go morgen DK og så nu på aftenshowet på DR jeg optager begge programmer på min harddisk optager 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Shit jeg har lige fundet ud af at smukke Linse er vegetar eller veganer , jeg er ikke klar over hvad forskellen er på en vegetar og en veganer , det er nogle der ikke har forstået at mennesket er et rovdyr og rovdyr skal have kød 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind