Gæst

Linse kessler

Recommended Posts

stig6499
For 40 minutter siden, stig6499 skrev:

Smukke Linse laver et nyt talkshow , Linses plastik talkshow , det handler om hvad hun har fået lavet om på sig selv og om plastik kirugi , jeg overvejer at købe billet til Linses plastik talkshow , hurra for plastik kirugi 

Så fik jeg købt billet til shovet i marts i Tivoli friheden i Århus , 300 kr det glæder jeg mig til 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Så var jeg til Linses plastik talk show det blev meget teknisk om plastik operationer og snukke Linse strippede yes yes yes det var forbudt at tage rigtig kamera med så de er taget med min mobil 

20180312_203928.jpg

20180312_203926.jpg

20180312_203936.jpg

20180312_203934.jpg

20180312_203941.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg har leget med min samsung Galaxy note 8 og min samsung pen billedet er taget med min note 8 når jeg tager et billede ryger det over i galleriet i min note 8 og der har jeg skrevet på billedet med min samsung pen og derefter gemt billedet 

20180323_191121.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

sådan ser en  inplatat tror jeg det hedder sådan en silikone dims ud som smukke Linse har 2 af den blev vist på Linses plastik show 

20180312_202836.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

flere billeder af smukke Linse 

20180312_202856.jpg

20180312_202902.jpg

20180312_202909.jpg

20180312_202911.jpg

20180312_203031.jpg

20180312_203941.jpg

20180312_203007.jpg

20180312_203936.jpg

20180312_202957.jpg

20180312_203918.jpg

20180312_203934.jpg

20180312_203042.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Hvordan får smukke Linse råd til åbne bed & breakfast i Spanien enden må hun have mange penge i banken eller så har et stort lån i banken ??? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 21 timer siden, stig6499 skrev:

Hvordan får smukke Linse råd til åbne bed & breakfast i Spanien enden må hun have mange penge i banken eller så har et stort lån i banken ??? 

Så et afsnit igår, og ja, at hun har en B&B , og oveni et andet hus at bo i, lyder som hun har sparet mange penge op mens hun boede i Danmark, og nu kan hun spare lidt op nok til lavere skat og vinde lidt på at være den hun er, så folk nærmest tager på ferie dertil bare for at møde kvinden og være sammen med hende i nogle minutter. 
Udover det, så er hun blevet nærig? Hendes bilvalg dernede virker da rimelig ned på jorden?

Men alt i alt, fedt er da, super lækkert , og jeg som aldrig før har set programmet sad og så stedet og synes det er en fed måde at holde ferie på, hun får forhåbentlig løst lys problemerne, og rengøringen. Så kan man altid hænge håndklæder over billeder på værelserne , så evt. kamera er skjulte på den måde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 17 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Så et afsnit igår, og ja, at hun har en B&B , og oveni et andet hus at bo i, lyder som hun har sparet mange penge op mens hun boede i Danmark, og nu kan hun spare lidt op nok til lavere skat og vinde lidt på at være den hun er, så folk nærmest tager på ferie dertil bare for at møde kvinden og være sammen med hende i nogle minutter. 
Udover det, så er hun blevet nærig? Hendes bilvalg dernede virker da rimelig ned på jorden?

Men alt i alt, fedt er da, super lækkert , og jeg som aldrig før har set programmet sad og så stedet og synes det er en fed måde at holde ferie på, hun får forhåbentlig løst lys problemerne, og rengøringen. Så kan man altid hænge håndklæder over billeder på værelserne , så evt. kamera er skjulte på den måde :)

Det da godt at hun har sparet penge op til bed & breakfast men det er sgu lidt langt at tage til Spanien for at se smukke Linse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Ahh,

Jeg synes nu stedet er fedt nok, så hvorfor ikke slå 2 fluer med et smæk, hvis man er så glad for hende.

Havde jeg moneterne , så ville jeg da godt kunne lide den idé hvis man foreslog mig det.  At de så får snevejr engang imellem det gør vi også her men når de så får varme og sol, så er det klart sjovere end Danmark.

Så helt igennem en fed idé. Og nok selve den idé var grunden til at jeg så denne uges episode, og sekundært hørt lidt på kvinden selv min mor syntes var fed at høre og se. Og jo, hun er da helt ned på jorden men forpartiet det er sgu rimelig sært. og hendes hals tattoo er jeg ikke glad for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 21 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Ahh,

Jeg synes nu stedet er fedt nok, så hvorfor ikke slå 2 fluer med et smæk, hvis man er så glad for hende.

Havde jeg moneterne , så ville jeg da godt kunne lide den idé hvis man foreslog mig det.  At de så får snevejr engang imellem det gør vi også her men når de så får varme og sol, så er det klart sjovere end Danmark.

Så helt igennem en fed idé. Og nok selve den idé var grunden til at jeg så denne uges episode, og sekundært hørt lidt på kvinden selv min mor syntes var fed at høre og se. Og jo, hun er da helt ned på jorden men forpartiet det er sgu rimelig sært. og hendes hals tattoo er jeg ikke glad for.

Jeg er vendt på en tallerken måske til sommer kunne jeg godt finde på at tage på ferie i Spanien ja jeg så også de afsnit i Spanien med hende stedet ser spændene ud hun havde lidt problemer med elektricitet det får hun forhåbentlig lavet  damen er super lækker 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind