Gæst

Linse kessler

Recommended Posts

Gæst

Jeg burde spørge min nevø, som har været på nakken af hende på den der :slem: måde, om han bouncede tilbage.

nu er jeg meget misundelig på din nevø,er han kærester med meget smukke og meget sexede Linse ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Nej, heldigvis ikke. Men han øh, han øh, han ... han opsøger steder, jeg ikke kommer.

OK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fætter højben

Som person er linse kesler en kvinde med en spændende personlighed,men at gå med hende på gaden som kæreste NEJ

have sex med hende jo hun er nok ikke kedelig under dynen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Som person er linse kesler en kvinde med en spændende personlighed,men at gå med hende på gaden som kæreste NEJ

have sex med hende jo hun er nok ikke kedelig under dynen

jeg vil meget gerne i seng med meget smukke og meget sexede Linse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JydenFraHerlev

Stig, du er så dejlig anderledes end gennemsnits manden i DK. Så burde selv Linse have en chance på kødmarkedet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Stig, du er så dejlig anderledes end gennemsnits manden i DK. Så burde selv Linse have en chance på kødmarkedet ;)

mange tak,jeg mener at Linse er meget smuk og meget sexet,jeg er vild med hendes bryster

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Linse kessler er verdens smukkeste dame,Linse kessler er verdens mest sexede dame,jeg er meget vild med Linse kessler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg hørte på DR P1 at Linse er ved at skrive en bog er der nogen der ved hvornår den udkommer,den vil jeg købe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aima

Brug da Google

Det her er sgu Stigs tråd, og hvis der er et relevant sted at spørge til den bog, er det da her. Han har i øvrigt på ingen måde gjort sig fortjent til dine evige, sure kommentarer, så kunne du ikke sætte manden på ignore, i stedet for at opføre dig som en gammel citron, uanset hvad han skriver eller spørger om?

Og hej Stig. Linses bog udkom d. 30. oktober, du kan læse mere om den her:

http://www.saxo.com/dk/forfatter/linse-kessler_6967933

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Det her er sgu Stigs tråd, og hvis der er et relevant sted at spørge til den bog, er det da her. Han har i øvrigt på ingen måde gjort sig fortjent til dine evige, sure kommentarer, så kunne du ikke sætte manden på ignore, i stedet for at opføre dig som en gammel citron, uanset hvad han skriver eller spørger om?

Og hej Stig. Linses bog udkom d. 30. oktober, du kan læse mere om den her:

http://www.saxo.com/dk/forfatter/linse-kessler_6967933

MANGE TAK Aima

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind