Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

heloni

December 2014 - termins- og mødregruppe

Recommended Posts

GittyUp

Lige på besøg fra november gruppen..  :D

Hvis I synes jeres gruppe bliver for lille, så er der enighed om at I er velkomne i november-gruppen... ;)  :) Jo flere des bedre..  :)

Det var sødt ! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GittyUp

Jeg har lige bestilt tid til NF nu her. Jeg føler mig enormt oppustet og kan osse mærke nogle af mine bukser sidder lige tight nok, men det kan skjules med løstsiddende bluser endnu. Ved heller ikke om jeg bare har spist lidt for godt i påsken og betaler prisen nu :D

Vi har endnu ikke taget stilling til, hvornår vi siger noget, men bliver nok først når vi nærmer os 12. uge. 
Jeg har hverken haft kvalme eller andet, der kan afsløre mig. Enormt træt, men det kan jeg bide i mig indtil videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GittyUp

Jeg har osse lige meldt mig i november tråden, jeg vil bare gerne have størst mulige kontakt flade :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lykkefordi

Lige på besøg fra november gruppen..  :D

Hvis I synes jeres gruppe bliver for lille, så er der enighed om at I er velkomne i november-gruppen... ;)  :) Jo flere des bedre..  :)

Hvor sødt af jer :)

Jeg er frisk på at rykke med, hvis der er stemning for det.. Jeg har vildt meget glæde af min gruppe fra da jeg fik Nor, og vi var rigtig mange til at starte med! Vi er stadig mange aktive, synes det er fedt at have flere at trække på (især når baby er kommet ud og man har 100 spørgsmål om dagen :-D Eller når man sidder oppe midt om natten og ammer og så er der næsten altid en der gør det samme :D) Men kan også godt huske hvor elendigt jeg synes jeg havde det, over at være en af de sidste i min gruppe der fødte (havde i forvejen termin i slutningen af måneden og gik en del over tid) :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lykkefordi

Dejligt med tider i god tid. Det er virkelig rart ved Hillerød, at man kan gå ind i god tid og booke tiderne, så man kan få en dag, der passer en. I Kolding får man vist bare tilsendt en tid til både scanning og jordemoderbesøg.

Ja det er vildt smart! Kom lige i tanke om det forleden og tænkte at jeg da måtte se at bestille en tid, så jeg kunne få så hurtigt som muligt, selv om jeg ikke har været ved lægen endnu :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GittyUp

Hvor sødt af jer :)

Jeg er frisk på at rykke med, hvis der er stemning for det.. Jeg har vildt meget glæde af min gruppe fra da jeg fik Nor, og vi var rigtig mange til at starte med! Vi er stadig mange aktive, synes det er fedt at have flere at trække på (især når baby er kommet ud og man har 100 spørgsmål om dagen :-D Eller når man sidder oppe midt om natten og ammer og så er der næsten altid en der gør det samme :D) Men kan også godt huske hvor elendigt jeg synes jeg havde det, over at være en af de sidste i min gruppe der fødte (havde i forvejen termin i slutningen af måneden og gik en del over tid) :P

Jeg er som sagt osse med på den. 

Jeg er vist pt den sidst ankomne med en julebaby, og hvis jeg muligvis kommer at blive meget utålmodig over det til den tid, så tager jeg det med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lykkefordi

Jeg er som sagt osse med på den. 

Jeg er vist pt den sidst ankomne med en julebaby, og hvis jeg muligvis kommer at blive meget utålmodig over det til den tid, så tager jeg det med.

Det er jo også kun for en kort periode, at man er frustreret over det (hvis man overhovedet er det :D)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GittyUp

Det er jo også kun for en kort periode, at man er frustreret over det (hvis man overhovedet er det :D)

Ja jeg må anskue det som en fantastisk mulighed for at få svar på ting og sager inden det går løs :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites