Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

bare-med-kant

Voksne kvinder spiller også .

Recommended Posts

Cosgrove

Det kommer vel an på hvilket sprog der er tale om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bare-med-kant

Fandt "min ven" her inde i FONA 2000 på Strøget i København.

post-172123-0-01487600-1406985083_thumb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Evapeva

Ja, kvinder spiller også computerspil.  :D Har ingen veninder, som spiller, men kommer fra en nørdet familie, hvor vi har brugt meget tid på at spille sammen efter tur osv.  :P 

Jeg har gennem tiden spillet både lidt tøsede og lidt flere knap så tøsede spil (PC-spil). 
SimCity (mange versioner), The Sims I og II, lidt Doom og Quake, mega meget Wolfenstein, Spear of Destiny og Duke Nukem3D! :D, lige så meget Command & Conquer - "alm." og Red Alert (særligt III). Og så et vildt fedt "skydespil" (haha, tøset formulering. :D), hvor man skulle forestille at være amerikansk soldat i Afghanistan. Kan bare ikke huske navnet. Hed det noget med Desert Storm uden at være selve spillet Desert Storm? Edit: Delta Force, hed det sgu da! :lol:

Har vist ikke ét eneste spil til fælles med dig, TS. :gruble: Er ikke så skide moderne, når det kommer til spil. Det ligger nu (efterhånden) mest i fortiden, det med at spille. Det tager for meget tid, synes jeg. Er måske også halvt om halvt vokset fra det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bare-med-kant

Lige meget om man spiller nye eller gamle spil, så handler det bare om at man hygger sig :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kakro05

Jeg spiller primært starcraft og før to' eren kom spillede jeg warcraft. Jeg spiller også heroes of might and magick 3.

Min kæreste og jeg sidder ofte og gamer sammen :).

Hvis vi ikke spiller pc, så står den ofte på Mario cart og super Mario bross wii. Jeg gad vildt godt have den nye wii, så jeg kan få Mario Cart 8, men det er vist lidt over kill at købe en Consulting bare for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bare-med-kant

Hvis vi ikke spiller pc, så står den ofte på Mario cart og super Mario bross wii.

Jeg savner min Nintendo 64 der kunne jeg spille Super Mario :(

post-172123-0-68754100-1407054323_thumb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bare-med-kant

Jeg spillede også Turok på min Nintendo 64

post-172123-0-25250100-1407054686_thumb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HitGirl

Jeg savner min Nintendo 64 der kunne jeg spille Super Mario :(

Jeg har Super Mario til min Wii :slem: bare alt for kedeligt at spille alene....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bare-med-kant

Jeg har Super Mario til min Wii :slem: bare alt for kedeligt at spille alene....

Jeg har aldrig spillet sammen med andre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bare-med-kant

Jeg gider IKKE at have folk der RÅBER i ens høretelefon, at man stinker til det spil man er i gang med :angry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites