Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

bare-med-kant

Voksne kvinder spiller også .

Recommended Posts

HitGirl

Hey hey hey

Vi snakker om spil herinde og IKKE om tv serier ;)

Men The Guild - udkom oprindelig på xbox - i små afsnit på et par minutter... og den handler om spil - sååå helt ved siden af er den ikke :D

Men skal nok være stille nu :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge

FarCry er fantastisk :love: Det er et af de spil jeg har nydt allermest at spille. Det er lige før det er bedre end Skyrim.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge

Jeg spiller

- Sins of a Solar Empire

- Guild Wars

- FallOut (3 + NewVegas)

- Civilization

- Diablo 3 + udvidelse

- Minecraft

- Skyrim

- FarCry

-  TheSms (2+3, og 4eren når det er spilbart)

- Diverse HumbleBundle-spil

- Dead Island

- GTA

- Saints Row

- Killing Floor

- F.E.A.R

- plus det løse

Ikke det hele hele tiden, men sådan jævnligt. LIge nu er det primært Diablo, som jeg spiller med kæresten + venner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bare-med-kant

FarCry er fantastisk :love: Det er et af de spil jeg har nydt allermest at spille. Det er lige før det er bedre end Skyrim.

jeg ELSKER bare de spil hvor man selv bestemmer hvor hen man vil gå eller køre. :banan:

Kan bare ikke HELT huske hvad andre spil der er end FarCry hvor man selv bestemmer.

Er det IKKE det man kalder for: Sandkassespil ?? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TBD

jeg ELSKER bare de spil hvor man selv bestemmer hvor hen man vil gå eller køre. :banan:

Kan bare ikke HELT huske hvad andre spil der er end FarCry hvor man selv bestemmer.

Er det IKKE det man kalder for: Sandkassespil ?? :gruble:

Det er det... samme type som GTA, Prototype, Batman serien (loving that one) sandbox game.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bare-med-kant

Det er det... samme type som GTA,Batman serien

jeg er ELENDIG til at kørte bil i spil, på 15meter kørsel der rammer jeg barrieren 27 gange og

jeg køre 4 personer ned der IKKE engang ER på banen :genert:

Hvem sagde Kvinder og biler :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mr_Yolo
bare-med-kant sagde den 25 Apr 2014 - 23:13:

jeg er ELENDIG til at kørte bil i spil, på 15meter kørsel der rammer jeg barrieren 27 gange og

jeg køre 4 personer ned der IKKE engang ER på banen :genert:

Hvem sagde Kvinder og biler :lol:

Men det må man netop godt i GTA. Altså køre folk ned. Ellers er der Saints Row. Der er 4 spil i den serie. Så er der The Saboteur. Så der er da lidt at vælge imellem. :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bare-med-kant

Men det må man netop godt i GTA. Altså køre folk ned.

De bilspil jeg har prøvet var banespil, så kun rundt og rundt og rundt.

Måske jeg skulle prøve at køre nogen ned i et spil, hvor jeg bliver BELØNNET for det :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mr_Yolo
bare-med-kant sagde den 25 Apr 2014 - 23:20:

De bilspil jeg har prøvet var banespil, så kun rundt og rundt og rundt.

Måske jeg skulle prøve at køre nogen ned i et spil, hvor jeg bliver BELØNNET for det :D

Ja, fuck de spil! De er røvsyge, når man har spillet i nogle timer. Selv Need for Speed er jeg for længst stået af på. Selvom det er den fedeste grafik. Men de andre spil, som jeg har nævnt, der kan du køre folk ned til den store guldmedalje. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
humsebjørnen

Da jeg spillede Skyrim havde jeg det som om, at jeg gik rundt på knæ og så kunne jeg IKKE læse de opskrifter

som jeg skulle lave "trylledrik" af :gruble:  på trods af, at jeg havde fået NYE briller og at jeg sad ca. 1½meter fra et 40Tommer fjernsyn. :sur:

Det er jo så bl.a. derfor man skal modde Skyrim. Det er en elendig oplevelse uden mods. Og det er MEGET tydeligt at mods er det der har gjort Skyrim til en kæmpe succes.

Skyrim blev jeg heller aldrig glad for - og synes at Elder Scrolls Online umiddelbart mindre for meget om det i selve opbygningen...

Elder Scrolls Online er da radikalt anderledes bygget op. Det er meget mere traditionelt MMO, man kan f.eks. ikke tage til zoner der er for højere levels uden at få tæsk, mens man i Skyrim kan tage hen hvor man lyster, fordi områdernes sværhedsgrad bliver tilpasset til ens level.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites