Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Just_me

DECEMBER 2014 + JANUAR 2015 - Terminstråd og mødregruppe

Recommended Posts

Gerbilwoman

Jeg har hentet 2 app's ned på tlf, det er meget sjovt at få lidt info den vej, især den ene tror jeg er god ift. sønnen, f.eks fortæller den at babyen i denne uge er på str. med et birkesfrø og i næste uge et sesamfrø. Tror det er noget han kan forholde sig til mht størrelse :)

Det er hhv. Graviditetskalenderen og My Pregnancy - babycenter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
heloni

Fynerfin - det lyder dejligt, at han er helt klar til at blive storebror :wub:

Gerbil - jeg har også graviditetskalenderen. Jeg synes, at den er meget fin lige at læse lidt i. Har du købt den, så du har fået sidste del med? Ellers går den jo kun til uge 12. Jeg har ikke købt den endnu, men det gør jeg nok, når jeg kommer så langt.

Grandlady - det lyder simpelthen ikke sjovt med den kvalme, stakkels dig :ae:

Jeg hat fuldstændig mistet min lyst til slik og chokolade :whine: jeg plejer ellers at spise noget hver dag, men nu kan jeg slet ikke have smagen. Generelt har jeg ikke rigtig lyst til noget mad udover gulerødder, frugt og andet grønt :rulle:

I går fik jeg mega kvalme af frikadeller :wacko:

Jeg håber dog sådan, at kvalmen ikke bliver værre, for så kan jeg godt holde det ud. Jeg skal i hvert fald bare lige holde ud, indtil jeg har været til koncert i næste uge :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gerbilwoman

Gerbil - jeg har også graviditetskalenderen. Jeg synes, at den er meget fin lige at læse lidt i. Har du købt den, så du har fået sidste del med? Ellers går den jo kun til uge 12. Jeg har ikke købt den endnu, men det gør jeg nok, når jeg kommer så langt.

Nej har ikke købt den endnu men det gør jeg nok snart :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
heloni

Der sker vel ikke noget ved, hvis man begynder at tage jern tidligere?

Min blodprocent har aldrig været blandt den højeste, og jeg synes, at jeg får ondt i mine lårmuskler, hver gang jeg går op af trapper eller cykler. Og indimellem er jeg svimmel, når jeg rejser mig op. Jeg gider ikke tage til læge og få målt en bodprocent, for så slemt er det heller ikke, det er bare irriterende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Just_me

Åhh nej nu har jeg brunt udflåd også :trist:

Jeg cyklede ned til frisøren, og da jeg ankom fik jeg mens smerter men de forsvandt ret hurtigt igen. Da jeg så kommer hjem igen gik jeg på toilettet og der kom der så brunt udflåd på papiret... Nu er jeg da først nervøs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
heloni

Åhh nej nu har jeg brunt udflåd også :trist:

Jeg cyklede ned til frisøren, og da jeg ankom fik jeg mens smerter men de forsvandt ret hurtigt igen. Da jeg så kommer hjem igen gik jeg på toilettet og der kom der så brunt udflåd på papiret... Nu er jeg da først nervøs.

Har du stadig menssmerter? 

Men altså, der er jo mange, som har lidt blødning i starten, så jeg håber sådan, at det bare er en uskyldig blødning. 

Da jeg fik min SA var det med frisk blødning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Just_me

Jah lidt synes jeg, men det ikke slemt eller noget. Men har desværre læst mig til andre der havde SA uden det gik ondt, så føler mig lige så usikker..

Ja der også rødt i nu.. Det kun på papir indtil videre, og ikke i bind eller toilettet. Men det også lige startet. Pga af de manglende symptomer også tror jeg det er slut. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GrandLady

Åhh nej just det er jeg ked af at høre- håber stadig på det bedste!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Just_me

Tak for det, men er blevet scannet og han mener umiddelbart det en SA :( Har fået taget blodprøve i dag og skal igen på torsdag.. Forstår ikke hvorfor vi skal blive ved med at rammes og ikke bare kan lykkes..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fynerfin82

Øv, hvor er jeg ked af at læse det Just. Håber at der sker et lille mirakel og at den bare gemmer sig. Men tror desværre også en del på mavefornemmelser og der var din jo desværre ikke god;-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites