Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Just_me

DECEMBER 2014 + JANUAR 2015 - Terminstråd og mødregruppe

Recommended Posts

heloni

Tillykke og velkommen til de nye, jeg synes I skal blive i vores tråd:-)

Her har kvalme i den grad gjort sit indtog og jeg synes virkelig dagene er hårde pt. Det er heldagskvalme, som topper om aftenen. Af samme grund bekymre jeg mig pt ikke omkring abort. Jeg mistede i første graviditet, hvor mine symptomer også hurtigt forsvandt. I anden graviditet havde jeg kvalme en uges tid, håber det går lige så hurtigt over denne gang.

Jeg skal scannes igen d 7 maj og have lavet vandrejournal d 8. Kunne lige nå det hos min nuværende læge, da jeg flytter til Jylland 11 maj. Glæder mig til at se babyen igen:-)

Øv hvor træls med kvalme  :ae:

Bortset fra det så tror jeg måske løbet er kørt.. Føler mig ikke det mindste gravid længere, det eneste tegn der tilbage er jeg ikke har fået min mens men føler intet og ikke gjort i nogle dage nu. :( Bliver først klogere på fredag, så dagene må gerne bare gå stærkt...

Jeg har altså heller ikke særlig mange symptomer, og der er jo mange, som ikke har symptomer. Du er jo heller ikke så langt endnu  :kys:

Ang. seperat januartråd - det må i jo selv bestemme, men jeg synes da, det ville være ærgerligt. Men vi er heller ikke så mange med termin i december. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Just_me

Tak for alle jeres beroligende ord, håber i har ret :kys:

Men synes bare det lidt underligt, der jeg har haft flere symptomer fra før jeg kunne teste, og så lige pludselig forsvinder de bare fuldstændig. Ikke engang lidt mærker jeg.. Sidste gang jeg fik fornemmelse af at noget var galt, fik jeg jo bare desværre ret..

og ja kunne ikke være mere enig Heloni, ville også synes det ville være super ærgerligt og synd med separat december og januar tråd, men ja som du siger er det jo op til dem fra januar.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gerbilwoman

Brugte lige min sidste stavtest, nøj en fin test altså, stregen kom lige med det samme :banan:

post-126034-0-58369100-1398506332_thumb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gerbilwoman

ved i hvad, det er faktisk lidt vildt at se så tydelig en test, for dengang med sønnen kunne jeg ikke teste særligt tydeligt positiv, det blev ved at være ganske svage streger. Glæder mig helt vildt! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gerbilwoman

Jeg har måtte investere i min første æske trusseindlæg i dag, hold nu op hvor jeg "snasker", især når jeg nyser (døjer lidt med overfølsomhed nu hvor alting springer ud) :blush:  Har ellers aldrig haft brug for indlæg før, heller ikke da jeg ventede sønnen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GrandLady

Halløjsa de dejlige tøser- beklager jeg lige ar været lidt stille- og velkommen til jer nye:) det er dejligt med så mange ny gravide- og 2 streger er jo altid skønt at få!!!

Her er kvalmen kommet igen med 110% så pt er jeg sygemeldt fra arbejde- det eneste jeg kan er at ligge - ligeså snart jeg rejser mig så kaster jeg op- håber det går over snart igen, for når man nu også har 2 små poder rendende rundt derhjemme vil man jo også gerne kunne være noget for dem! Håber ellers i alle nyder weekenden og solen!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
heloni

Puha. Jeg vågnede tidligt i morges, og tog derfor lige en lur på sofaen. Jeg vågnede så i et kæmpe hosteanfald, som udløste de hidtil værste smerter i underlivet jeg nogensinde har oplevet :whine::shock::whine: :whine: :whine:Det gjorde skide ondt i livmoderen og op i venstre side. Og jeg begyndte at svede så meget, at jeg måtte smide alt tøjet. Jeg kravlede ind i seng, og her 10 min senere er de næsten væk igen. Hold da op hvor blev jeg godt nok bange! :8:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gerbilwoman

Halløjsa de dejlige tøser- beklager jeg lige ar været lidt stille- og velkommen til jer nye:) det er dejligt med så mange ny gravide- og 2 streger er jo altid skønt at få!!!

Her er kvalmen kommet igen med 110% så pt er jeg sygemeldt fra arbejde- det eneste jeg kan er at ligge - ligeså snart jeg rejser mig så kaster jeg op- håber det går over snart igen, for når man nu også har 2 små poder rendende rundt derhjemme vil man jo også gerne kunne være noget for dem! Håber ellers i alle nyder weekenden og solen!!!

Æv, det er da træls, håber det snart bliver bedre :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gerbilwoman

Puha. Jeg vågnede tidligt i morges, og tog derfor lige en lur på sofaen. Jeg vågnede så i et kæmpe hosteanfald, som udløste de hidtil værste smerter i underlivet jeg nogensinde har oplevet :whine::shock::whine: :whine: :whine:Det gjorde skide ondt i livmoderen og op i venstre side. Og jeg begyndte at svede så meget, at jeg måtte smide alt tøjet. Jeg kravlede ind i seng, og her 10 min senere er de næsten væk igen. Hold da op hvor blev jeg godt nok bange! :8:

Det lyder rigtig ubehageligt :( Godt det hurtigt gik over! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fynerfin82

Gerbil: Flot test, den udvikler sig da fuldstændig efter bogen!

Grand: øv, med opkast. Håber det snart går over.

Heloni: det lyder ikke sjovt. Jeg får også de vildeste smerter, hvis jeg vil tilbageholde et nyse, så pt. Nyser jeg bare uanset hvor jeg er. Og jeg er lettere allergisk, så jeg nyser mindst et par gange hver dag.

Her har weekenden gjort godt. Igår slappede jeg af en rigtig stor del af dagen, mens manden tog sig af drengen. Idag har jeg haft drengen og manden været ude at dykke. A er virkelig skøn for tiden, i fredags snakkede vi om babyer. Så vi snakker lidt om at hvis jeg engang skal have en baby, så skal den være i min mave først og når den kommer ud så skal han være storebror. Hvortil han svarer "så bruger jeg ikke sut mere, for store drenge bruger ikke sut". Og han vil gerne dele sit legetøj med en fiktiv baby. Han er meget klar til at blive storebror. Min kvalme har været stort set fraværende hele weekenden, håber det fortsætter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites