Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Waxon

Madklub i København og lidt nord for :)

Recommended Posts

Waxon

Jeg så lige Aquadorable tråd med “Madklub i Århus og tænkte at det gad jeg også godt :D bare i Kbh. eller lidt nord for. 

Det kunne være hyggeligt at starte/deltage i en lille madklub med f.eks 4-5 pers. der mødes på skift privat f.eks. hver 14. dag eller en gang pr. md. 

Jeg bor ikke selv i Kbh. men lidt Nord for, til gengæld har jeg bil så der ville ikke behøve være ekstra besvær med transport når jeg skal holde. 

Er der nogle der har lyst? eller måske en hyggelig klub der har plads til en mere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chakiya

Uh det havde vi engang for lææææænge siden, det var hyggeligt, jeg vil gerne være med :)

(Hvis det kommer til at passe med tid, lokation osv.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Waxon

Hyggeligt :) ja vi må bare få det til at passe med tid og lok. 

Lad os se om der er et par stykker mere der har lyst 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elverpigen_

Jeg kunne også være interesseret :)  selv om jeg skal passe på, hvad jeg roder mig ud i for tiden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Waxon

Fedt så er vi allerede 3 :D 

Det er vidst begrænset hvor farligt det er med lidt god mad, lækker vin/øl og godt selskab tror jeg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aquadorable

Fedt initiativ! Jeg bakker gerne op, når jeg kommer til Kbh og bor fast :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Waxon

Fedt initiativ! Jeg bakker gerne op, når jeg kommer til Kbh og bor fast :gogo:

Super :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Betinapple

Blev I enige om noget? :) Afhængigt af hvor I bor, ville jeg gerne være med. Jeg bor godt nok i Roskilde, men kommer jævnligt forbi KBH, så det er ikke noget problem for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Waxon

Vi er ikke gået videre med det endnu, men nu ser det ud til vi er 4 som er klar. 

Er folk stadigvæk med på ideen? Jeg er med :) kunne evt. oprette en fb gruppe til os. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Betinapple

Vi er ikke gået videre med det endnu, men nu ser det ud til vi er 4 som er klar. 

Er folk stadigvæk med på ideen? Jeg er med :) kunne evt. oprette en fb gruppe til os. 

Jeg er frisk - såfremt at folk altså gider tage til Roskilde, den gang hver 2./4. måned, alt efter hvor ofte det bliver :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites