Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

VildMagi

Jeres bedste opskrifter med kyllingebryst!

Recommended Posts

VildMagi

Står og skal flytte lige om lidt og har en del kyllingebryst i fryseren, som jeg skal have spist. Så del jeres bedste opskrifter med kyllingebryst - det må gerne være retter, som man spiser ris eller pasta til (det har jeg nemlig også en del af :D)

:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pussikat82

Her er opskrift på et par stykker, der involverer ris eller pasta :)

Chiliglaseret kyllingebryst med lun pastasalat The Big Meowski: Chiliglaseret kyllingefilet med lun pastasalat og surdejsflute

IMG_5252.jpg

Kylling i rød karry og kokosmælk The Big Meowski: Hurtig og lækker hverdagsret: kylling i rød karry og kokosmælk

IMG_3656.JPG

Pasta parmesan med svampe, squash og kylling The Big Meowski: Pasta parmesan med svampe, squash og kylling

IMG_8873.JPG

Derudover kan man jo bruge det i tærter og også lave tarteletfyld af det. Eller bruges krydret i sandwiches og wraps. Der er næsten ikke det, som man ikke kan bruge det til :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi

Tak indtil videre :D

Jeg ved godt, at det kan bruges til mangt og meget, men når det kun er til mig selv, så må det godt være let og lidt ekstra hyggeligt, så gerne noget gryde-/sammenkogt ret-ting. Thai laver jeg tit. Jeg er totalt ligeglad med om det er sundt lige i øjeblikket :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi

Hov ja, det skal også lige siges, at det skal indtages i sengen (sofa, spisebord osv. er væk :D) så det må ikke være noget, der kræver alt for meget kniv og gaffel-aktion :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karkluden

Den der ret, du tit nævner, du lavede meget i dine singledage - med pasta, pølser, chili og hvidløg. Den kan vel laves med kylling?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skvat_man76

Måske noget butterchicken?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi
Den der ret, du tit nævner, du lavede meget i dine singledage - med pasta, pølser, chili og hvidløg. Den kan vel laves med kylling?

Ja det kunne den måske godt - men det skal være med partypølser for at det smager rigtigt :genert::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites