Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Miss.Piggy

Jeg er så pissed!

Recommended Posts

Miss.Piggy

Ja undskyld men jeg må bare have luft.

For tredje gang inden for et år er et vennepar, som er bøsser, blevet overfaldet og gennemtævet. Og for tredje gang var det igen nogle af ”anden etnisk herkomst”. Hvorfor helvede kan de skide perkere (ja lige nu har jeg ikke andre ord for dem) ikke tolererer at der også findes kærlighed mand og mand imellem. Jeg ved godt at der også er etniske danskere som har sammen holdning til bøsser men syntes sgu at det er noget påfaldende at det er nu er tredje gang.

De har selvfølgelig meldt det til politiet med en beskrivelse af dem som overfaldt dem. Politimanden som modtog anmeldelsen var egentlig flink nok og skrev da også alt ned, men som han så bemærkede; ja, i har lige beskrevet de fleste af beboerne på Nørrebro. Jeg betragter mig bestemt ikke som racist, da jeg altid har prøvet at møde andre kulturer og religioner med åbent sind, men lige nu har jeg det bare sådan, at de perkerrøve skal tages i hoved og røv og så smides ud af Danmark. Så kan de måske lære det!

Sorry for et surt opstød, men jeg kunne slå dem ihjel lige nu. :sur:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Wolf & I

Jeg kan godt følge dig :ae: Det er bare overhovedet ikke i orden at man ikke kan færdes på gaden i fred :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Juki
:ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ubeskriveligt

Homoseksualitet er dybt forbudt indenfor islam og derfor går der ofte nogle rodløse og voldelige muslimske unge rundt og synes det er sjovt at tæske bøsser og indenfor deres religion vil det ikke være forkert at tæve homoseksuelle snarere tværtimod - jøder tilhører for øvrigt samme kategori. Hvis man er bøsse eller jøde gør man klogt i at holde sig væk fra muslimske indvandrerkvarterer, hvis man har sit liv kært. Sådan er det i dag, desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Midlander

DET er en af grundene til at jeg og kæresten IKKE går hånd i hånd, kysser eller lign. når vi er ude, vi MAGTER ikke tilråb eller overfald.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosgrove
Det er så ærgerligt og det kan være så forbandet svært ikke at falde i "fordomshullet" i sådan nogle situationer. Her mener jeg situationer, der gentager sig. Og gentager sig.

Jeg synes vi skal lave en stor kunstig ø, et sted ude i kattegat, hvor man kan få lov at bo, hvis man ikke kan lide homoseksuelle, handicappede, demokrati, mennesker i andre farver end een selv osv.

Jeg er lynende ligeglad med, hvem der bor derude, og endnu mere ligeglad om de er grønne, grisefarvede eller chokoladefarvede.

Og de må for min skyld kriges lige så tosset de vil. Jeg synes bare at det er lige dele synd for samfundet og synd for dem, at de skal leve et sted, der strider dem så meget imod. Så værsgo. Her er en ø I kan deles om :devil:

De har nogle der ville passe perfekt til det formål i Dubai, og så skulle de efter sigende også være ved at forsvinde i havet igen... men det er kun en bonus.

Artificial_Archipelagos,_Dubai,_United_Arab_Emirates_ISS022-E-024940_lrg.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mbn
Den ø ville nok selvudslette sig selv i løbet af nul komma fem;)

To fluer, et smæk :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JoyNips

Jeg synes ikke, at racisme er bedre end homofobi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss.Piggy
Er de okay?

Jeg bliver så vred, når jeg hører den slags... Min kammerat har fået tilråb, men har aldrig været udsat for vold. Han går heller ikke med sin kæreste i hånden på gaden.

Jeg forstår udemærket vreden. Ville ønske alle idioter, der hader homoseksuelle, skulle finde deres egen ø. Så kunne de hade løs derude.

Arme fyre. Er de okay?

De er begge meget chokerede da det var ret voldsomt denne gang. Min ene ven har et forslået hoved, et stort blåt øje og to trykkede ribben. Den anden slap med blå mærker over det meste af overkroppen. Men han græder meget over oplevelsen fordi han ikke var i stand til at forsvare sin kæreste.

Det værste er nu at det skete tidligt om morgen på Birkerød Hovedgade og der var vidner som ikke greb ind eller bare ringede efter politiet. Det var først da to store flyttemænd kom forbi i deres lastvogn og sprang ud for at hjælpe at de lorteunger stak af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rødhætte.
Jeg synes ikke, at racisme er bedre end homofobi.

Men er TS da racist?

Ja, hun bruger ordet perkere, og ja, det er nedsættende. Men det er da påfaldende, at det er personer af anden etnisk herkomst, der igen har begået overfaldet. Og deraf nok bare frustrationen over situationen, og derfor ordvalget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...