Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Aquadorable

Madklub i Aarhus vol. 2

Hvornår kan du?  

30 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Aquadorable

Det vil sige:

Aqua

Strawberry

Karkluden

Nulle

Og

Coccy

Alkaia

Noir

Kan folk leve med det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nulle8000
Det vil sige:

Aqua

Strawberry

Karkluden

Nulle

Og

Coccy

Alkaia

Noir

Kan folk leve med det?

Jep :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karkluden

Skal vi lave noget FBgruppe eller noget? Det er måske lidt nemmere at køre? :)

Jeg er venner med både nulle og strawberry, så skal vi bare have dig med, Aqua? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kindersnitten

Okay, jeg melder mig ud. Jeg ville gerne have mødt jer andre, da det er jer, jeg har "lagt mest mærke til" herinde. Men jeg kan se at grupperne er vedtagede. Hygge. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alkaia
Det vil sige:

...

Kan folk leve med det?

Det kunne være rart at kende nogen i gruppen på forhånd:genert:, men jeg kan godt leve med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karkluden

Altså for min skyld kan vi også sagtens mødes allesammen første gang og dele op der, jeg er bare ikke frisk på, at vi skal være 6-7-8 stykker hver gang, og jeg frygter nok lidt, at det bliver sådan noget "jeg vil kun være sammen med de her to".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aquadorable

Altså det var jo ikke meningen, at nogen ikke skulle synes, deres gruppe er hyggelig. Jeg ved bare ikke lige, hvordan vi ellers skal fordele på mest neutral vis. Det er jo ikke neutralt, hvis vi først mødes, tænker jeg.

Okay, jeg har en idé ... Vi mødes alle til en caféburger el. lign. inde i byen, sådan helt uforpligtende, og når vi har gjort det, kan de, der har lyst til at fortsætte med at mødes, tilkendegive det her i tråden eller alternativt i en FB-gruppe. Der er nok nogen, som ikke har lyst igen, forestiller jeg mig :)

Jeg kan klemme fem ind hos mig, men så sidder vi tæt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aquadorable
Skal vi lave noget FBgruppe eller noget? Det er måske lidt nemmere at køre? :)

Jeg er venner med både nulle og strawberry, så skal vi bare have dig med, Aqua? :D

Jeg har tilføjet dig på FB :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karkluden

I can see that :kys:

Skal jeg oprette en FB-gruppe vi aaaaaallesammen kan være med i, og så kan vi tage den pædagogisk derfra? Synes café-forslaget er godt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aquadorable
I can see that :kys:

Skal jeg oprette en FB-gruppe vi aaaaaallesammen kan være med i, og så kan vi tage den pædagogisk derfra? Synes café-forslaget er godt

Do it :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites