Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Aquadorable

Madklub i Aarhus vol. 2

Hvornår kan du?  

30 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Frk._Strawberry
Altså på en hverdagsaften magter jeg næppe at bruge sådan 2 timer hver vej i transport fx :lol:

Altså, jeg har lige lavet en hurtig beregning på rejseplanen fra din by og til Låsby, hvilket tager godt 1½ time.. Det var mere, hvor meget jyde, du var blevet.. :lol: (læs: tid bliver et vidtstrakt begreb)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karkluden
Altså, jeg har lige lavet en hurtig beregning på rejseplanen fra din by og til Låsby, hvilket tager godt 1½ time.. Det var mere, hvor meget jyde, du var blevet.. :lol: (læs: tid bliver et vidtstrakt begreb)

Mmh, me too :D Men ja, jeg er jyde nok til, at 1,5 time er ok, men derover er jeg ikke rigtig up for :D

Men 1,5 time er helt fint - en del af det er jo, fordi jeg bor udenfor byen uden direkte forbindelse til Låsby og den anden del fordi Ina bor i Låsby :D

Nå, men skulle vi kigge på nogle grupper? Det bliver næsten for stort med os alle i en gruppe? Det har jeg i hvert fald ikke spisebord til, så ved ikke om vi skal dele os op?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nulle8000

Og nåh ja, jeg bor i Århus C :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frk._Strawberry

Jeg bor også i Århus C :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alkaia

Jeg vil også gerne være med, jeg bor i Århus V. :)

Man skal bare ikke være allergisk over for katte, min kat fælder over det hele og hele tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aquadorable

Ej, hvor fedt! :klap:

Jeg bor på Trøjborg - i morgen kommer jeg lige med en afstemning på første dato. Vil nogen lægge lejlighed til første gang?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aquadorable
Mmh, me too :D Men ja, jeg er jyde nok til, at 1,5 time er ok, men derover er jeg ikke rigtig up for :D

Men 1,5 time er helt fint - en del af det er jo, fordi jeg bor udenfor byen uden direkte forbindelse til Låsby og den anden del fordi Ina bor i Låsby :D

Nå, men skulle vi kigge på nogle grupper? Det bliver næsten for stort med os alle i en gruppe? Det har jeg i hvert fald ikke spisebord til, så ved ikke om vi skal dele os op?

Ja, jeg tænker i hvert fald max fire i én madklub :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aquadorable
Du kan roligt stole på Aqua. Hun er awesome :lun:

Hvor er du sød :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alkaia
...

Det kunne godt ske, dog har jeg plads til 6-8 omkring mit spisebord når det er "foldet ud" (træplade), så en evt. første gang kunne godt være hos mig.

Det ville også give mig en god undskyldning for at få ryddet ordentligt op! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nulle8000
Ej, hvor fedt! :klap:

Jeg bor på Trøjborg - i morgen kommer jeg lige med en afstemning på første dato. Vil nogen lægge lejlighed til første gang?

Jeg kan godt, skal bare lige have fat i mine stole til spisebordet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites