Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Aquadorable

Madklub i Aarhus vol. 2

Hvornår kan du?  

30 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Aquadorable

Da jeg boede i Aarhus for to år siden, var jeg en del af en madklub med folk herfra, og det var smadderhyggeligt. Nu er jeg flyttet tilbage, men desværre er flere fra dengang flyttet fra byen, og jeg leder derfor efter en tre-fire stykker, som kunne tænke sig at starte en ny madklub op :)

Jeg tænker, at vi mødes privat på skift - måske hver 14. dag. Og så spiser vi lidt mad og hygger os.

Er I friske? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frk._Strawberry

Jeg er måske - jeg er lidt en kylling, hvad sådan noget debatkomsammen angår.. :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Du kan roligt stole på Aqua. Hun er awesome :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frk._Strawberry
Du kan roligt stole på Aqua. Hun er awesome :lun:

What the heck - I'm in, hvis vi kan samle en flok på 4-5 mennesker :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karkluden

Jeg kunne godt være frisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karkluden

Og hvis man kan komme til Låsby med bus uden det tager heeeeele aftenen, kunne det også være helt fint. Så længe folk bor steder, der er bustilgængelige :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frk._Strawberry
Og hvis man kan komme til Låsby med bus uden det tager heeeeele aftenen, kunne det også være helt fint. Så længe folk bor steder, der er bustilgængelige :D

Hvor lang tid er heeeele aftenen? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nulle8000

I'm in :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karkluden
Hvor lang tid er heeeele aftenen? :D

Altså på en hverdagsaften magter jeg næppe at bruge sådan 2 timer hver vej i transport fx :lol:

Kan se, at det vil tage 1 time og et kvarter til 1,5 time fra mig af, men jeg bor jo også udenfor byen. Det er nok min smertegrænse = jeg kunne godt klare Låsby, men ville nok ikke gå hjem til midnat så :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OsCoccygis

Jeg kunne også være interesseret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites