Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Excentrica

Den NYE upassende-tråd!

Recommended Posts

miss_silverflame

Min ene kollega er generelt upassende, og når hun skal syge- eller raskmelde sig, er der heller ingen undtagelse.

Kollega: Heeeeej, det er X

Mig: Hej X

Kollega: Nåååh…. Har I traaavlt?? (Hvorfor fuck spørger man om det, når hun ved, at vi har haft pisse travlt de sidste MANGE uger??!!)

Mig: Ja, det har vi.

Kollega: Nåh okay… Er der mange patienter i dag?

Mig: Ja, det er der

Kollega: Okay… jamen, jeg vil sygemelde mig….

Mig: Okay, det skriver jeg på vagtplanen.

Kollega: Ja, det er fordi, jeg blah blah blah blah…..

Mig: Okay, det lyder ikke godt

Kollega: Bla bla bla, meget højt blodtryk, bla bla bla, videre undersøgelse

Mig: Du må have rigtig god bedring

Kollega: Ja, det er bare bla bla bla bla bla

Mig: Okay

Kollega: Så ja, jeg tager lige et par dage hjemme og lige slapper af

Mig: Ja, det er i orden, vi ses!

ARGGGGG :D

I dag ser jeg så min kollega stå med telefonen i hånden i lang tid og se helt vild ud i øjnene. Bagefter spørger en anden kollega: "Nå, har X meldt sig rask?? :D "

Meget upassende! Ens tålmodighed overfor den slags er også bare virkelig lille, når man i forvejen har travlt, og den telefon generelt ringer konstant. Så må folk altså gerne gøre det lidt kort, så man kan komme videre i dagens arbejde! :P Åhhh!

En kollega ringede også engang ind for at raskmelde sig selv, og det endte med, at X stod og fortalte om SIN egen ferie til kollegaen!!! :D WTF! Hun er nærmest umulig at komme af med, og kan bare ikke gøre noget kortfattet :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Den sælger fra Nordjyske, der ringede midt i maden var meget upassende :)

Han starter med at spørge til mine avisvaner og jeg siger meget bestemt, at det KUN er gratisaviser. Dermed har jeg for den skarpsindige allerede sagt, at jeg ikke er interesseret. Han fortsætter så med at spørge om jeg har haft Nordjyske før og jeg svarer jeg ikke er interesseret. Den fanger han ikke og spørger så, om hvor jeg får mine lokalnyheder fra og hvad jeg kender til Nordjyske. "Som SAGT har det INGEN interesse!"

Så fattede han det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
advocatus-diaboli
Jeg var ude at spise med mine veninder i går. Og da jeg så på et tidspunkt - i et anfald af "hold nu kæft med jeres unger" - foreslog, at de udsatte børnesnakken en halv time (da skulle jeg hjem og pleje snotnæsen), skiftede emnet til..."det må også være træls, når folk ikke forstår, at du ikke vil have børn". Det er altså også et børneemne, jeg siger det bare...

Jeg blev ikke sur eller noget, jeg synes bare, det var upassende.

Jeg forstår godt, at man måske ikke deler sine veninders begejstring for deres afkom, men jeg synes altså også det er lidt upassende at "diktere", hvad der må tales om...

Det er altså ikke at "diktere" når man foreslår noget. Når man foreslår noget, er der et valg. Det er der ikke når der dikteres noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MeanBean

Jeg synes (stadig), det er upassende, at en nabo (stadig) har en kvartpalle flisesten til at stå og spærre fortovet. Vi har nu rundet et halvt år, siden de modtog den. Man burde egentlig have fotograferet pallen - den har stået i solskin, efterårsregn, nu er den snedækket osv. :lun::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Munkenator
Jeg synes (stadig), det er upassende, at en nabo (stadig) har en kvartpalle flisesten til at stå og spærre fortovet. Vi har nu rundet et halvt år, siden de modtog den. Man burde egentlig have fotograferet pallen - den har stået i solskin, efterårsregn, nu er den snedækket osv. :lun::lol:

Man kunne lave sådan "året der gik" reel ting på Youtube. En masse billeder fra samme vinkel, forskellige tidspunkter. Klip det sammen og så lige noget muzak. Det ville da være smukt :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dr_BP
Er jeg meget upassende, hvis jeg sidder og klapper lidt i mine hænder og glæder mig over alle de tråde, du kan oprette....... Sådan lidt a la Bent og Birthe eller hvad pokker var det, vi kaldte dem, og hvem var det nu, der havde dem som naboer?!?!

Var det ikke Eva-Peva?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MeanBean
Man kunne lave sådan "året der gik" reel ting på Youtube. En masse billeder fra samme vinkel, forskellige tidspunkter. Klip det sammen og så lige noget muzak. Det ville da være smukt :lol:

:lol: Oooog vi skal snart have generalforsamling i grundejerforeningen :slem:

Dr_BP: Jo :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkMB
Er jeg meget upassende, hvis jeg sidder og klapper lidt i mine hænder og glæder mig over alle de tråde, du kan oprette....... Sådan lidt a la Bent og Birthe eller hvad pokker var det, vi kaldte dem, og hvem var det nu, der havde dem som naboer?!?!

Har jeg alt for lidt liv, når min første tanke efter jeg var dampet af efter sneskovlingen at jeg kunne få SÅ meget sjov ud af den her mand på debatten? :lol: Og et eller andet sted glæder mig til hans næste udbrud, bare for at kunne skrive om det herinde :D

Så vi kan kun se fremad nu. Det bliver sjovt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Azraeline

MeanBean

Tror jeg ved en passende lejlighed ( med masser af vidner :D ) ville spørge den nabo hvor meget sådan en palle koster i leje af offentligt fortov pr måned eller noget lignende... :devil:

Ved af erfaring det er mest effektfuldt med vidner :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MeanBean
MeanBean

Tror jeg ved en passende lejlighed ( med masser af vidner :D ) ville spørge den nabo hvor meget sådan en palle koster i leje af offentligt fortov pr måned eller noget lignende... :devil:

Ved af erfaring det er mest effektfuldt med vidner :lol:

Vi er de nye på vejen i et rigtigt sølvbryllupskvarter, så vi skal lige holde lav profil de næste 20 år :( Men så skal den have bundgas med trailer, der fylder halvdelen af vejen, kvartpaller på fortovet, uopfordrede henstillinger til at gøre dit og dat ved haven, løbske kæledyr i andres haver mv. :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...