Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Excentrica

Den NYE upassende-tråd!

Recommended Posts

SubGirl2000

Det er totalt upassende, når naboen begynder at pudse vægge ned med sit larmende værktøj kl 630 lørdag morgen, fordi de lige har overtaget huset og gerne vil have det klar til at flytte ind i. Det er et meget lydt rækkehus :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkMB

Jeg er meget gravid og sad hjemme i vores nye hus i sidste uge. Min kæreste var på arbejde, som mange jo er på hverdage. Omkring kl 14.00 ringede det på døren. En mand var meget ophidset. Han skældte ud over at der ikke var blevet skovlet sne på "vores" fortov, hvilket jeg beklagede (det var sne for den dag, for der var blevet skovlet resten af ugen) og jeg forklarede at min kæreste ville gøre det så snart bilen var i indkørslen, hvilket han også har gjort de andre dage. Hvis der har været meget sne om morgenen, har han endda skovlet kl. 5.00 inden han er kørt på arbejde.

Men manden var ikke tilfreds. Man kunne jo se at jeg var hjemme, og om jeg ville være bekendt at være skyld i at nogen faldte og brækkede benene.

Jeg blev virkelig ked af det, og forklarede at jeg havde bækkenløsning og som man kan se, skal føde indenfor den næste måned, så det er ikke helt forsvarligt for mig at tosse rundt dernede med en sneskovl, men han var da ligeglad.

Vi er lige flyttet ind i huset, og jeg vil helst ikke gøre nogen sure i området, så uden at tænke mig om, endte jeg med at skovle sne - imens manden holdt øje med mig. Er så træt af at jeg ikke kunne stå fast på min holdning, og endte aftenen på sofaen, med kæmpe smerter. Fantastisk område jeg er flyttet til. Æv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Munkenator

Åh, ligusterpolitiet :love:. Dejlig måde at starte et godt naboskabt på :stoned:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dr_BP

Hold nu kæft, en klaphat af en nabo! Han kommer garanteret også over til sommer og brokker sig over at I ikke har klippet hækken det sekund han synes det skal gøres, eller at I ikke har pudset vinduer. 'Det er altså et pænt kvarter, det her'.

Træls for dig at du kom til at bøj af for ham, men hold lige fast i at det er HAM der er en idiot, ikke dig der bare prøver at passe ind i dit nye område. Og næste gang stikker du ham bare skovlen hvis det virkeligt generer ham så meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkMB
Hold nu kæft, en klaphat af en nabo! Han kommer garanteret også over til sommer og brokker sig over at I ikke har klippet hækken det sekund han synes det skal gøres, eller at I ikke har pudset vinduer. 'Det er altså et pænt kvarter, det her'.

Træls for dig at du kom til at bøj af for ham, men hold lige fast i at det er HAM der er en idiot, ikke dig der bare prøver at passe ind i dit nye område. Og næste gang stikker du ham bare skovlen hvis det virkeligt generer ham så meget.

Han kommenterede faktisk også de tomme flyttekasser der står i MIN garage. Det er ikke pænt! Jeg aner ikke hvem han er, man frygter det er naboen, som jeg endnu ikke har set - for så har du ret, så kommer hækken hvert fald op til debat, så snart solen titter en smule frem. Åh, jeg havde virkelig frygtet naboer fra helvede, forstår virkelig ikke den her mentalitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dr_BP
Han kommenterede faktisk også de tomme flyttekasser der står i MIN garage. Det er ikke pænt! Jeg aner ikke hvem han er, man frygter det er naboen, som jeg endnu ikke har set - for så har du ret, så kommer hækken hvert fald op til debat, så snart solen titter en smule frem. Åh, jeg havde virkelig frygtet naboer fra helvede, forstår virkelig ikke den her mentalitet.

Den type kommer du alligevel aldrig til at stille tilpas, så du kan lige så godt stå fast på at Jeres rod (flyttekasser i garagen, WTF??) er Jeres business, hækken bliver klippet når det passer jer, og fortorvet bliver ryddet når I kan. Alt sammen i en god, rolig og bestem tone, naturligvis.

Den nabo skal altså ikke bestemme hvordan i lever jeres liv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pisces72

Jeg synes det er upassende, at de forskellige ministre altid kører i hver sin bil til og fra Dronningen. De kunne da være 3-4 stykker i hver bil i stedet for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2adoks
Jeg er meget gravid og sad hjemme i vores nye hus i sidste uge. Min kæreste var på arbejde, som mange jo er på hverdage. Omkring kl 14.00 ringede det på døren. En mand var meget ophidset. Han skældte ud over at der ikke var blevet skovlet sne på "vores" fortov, hvilket jeg beklagede (det var sne for den dag, for der var blevet skovlet resten af ugen) og jeg forklarede at min kæreste ville gøre det så snart bilen var i indkørslen, hvilket han også har gjort de andre dage. Hvis der har været meget sne om morgenen, har han endda skovlet kl. 5.00 inden han er kørt på arbejde.

Men manden var ikke tilfreds. Man kunne jo se at jeg var hjemme, og om jeg ville være bekendt at være skyld i at nogen faldte og brækkede benene.

Jeg blev virkelig ked af det, og forklarede at jeg havde bækkenløsning og som man kan se, skal føde indenfor den næste måned, så det er ikke helt forsvarligt for mig at tosse rundt dernede med en sneskovl, men han var da ligeglad.

Vi er lige flyttet ind i huset, og jeg vil helst ikke gøre nogen sure i området, så uden at tænke mig om, endte jeg med at skovle sne - imens manden holdt øje med mig. Er så træt af at jeg ikke kunne stå fast på min holdning, og endte aftenen på sofaen, med kæmpe smerter. Fantastisk område jeg er flyttet til. Æv.

meget upassende af en MAND, STÅ OG GLO PÅ ,AT EN GRAVID DAME SKOVLER SNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sÅ KUNNE HAN JO HA ´TILBUDT SIN HJÆLP, DET HAVDE JEG GJORT .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pjeps

Jeg synes det er upassende når TS i en tråd hvor h*n selv søger råd, så svarer "Google er din ven" , når en anden spørger ind til noget i tråden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NewBeginnings
meget upassende af en MAND, STÅ OG GLO PÅ ,AT EN GRAVID DAME SKOVLER SNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sÅ KUNNE HAN JO HA ´TILBUDT SIN HJÆLP, DET HAVDE JEG GJORT .

Jamen det er jo helt utroligt, som nogle mennesker mener at de kan opføre sig. Nåh ej, graviditet er jo ikke en sygdom (det er også lige blevet slået meget stort op i Politiken) :rulle:

Fucking egoistiske nævenyttige mandsling :boo:

FrkMB, jeg havde sendt kæresten over for at tale et par alvorsord med den mand, om hvordan man behandler andre mennesker, gravide eller ej!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...