Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Excentrica

Den NYE upassende-tråd!

Recommended Posts

Excentrica

Jeg har for første gang nogensinde formået at lave en tråd, der nåede over 10.000 indlæg.

Jeg vil forsøge at gentage succesen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Modesty Blame

Jeg var ude at spise med mine veninder i går. Og da jeg så på et tidspunkt - i et anfald af "hold nu kæft med jeres unger" - foreslog, at de udsatte børnesnakken en halv time (da skulle jeg hjem og pleje snotnæsen), skiftede emnet til..."det må også være træls, når folk ikke forstår, at du ikke vil have børn". Det er altså også et børneemne, jeg siger det bare...

Jeg blev ikke sur eller noget, jeg synes bare, det var upassende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NotCrazyJustLimitedEdition
Jeg har for første gang nogensinde formået at lave en tråd, der nåede over 10.000 indlæg.

Jeg vil forsøge at gentage succesen :D

Det skal nok være muligt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Når jeg har en hat i størrelse 58, er det upassende. Jeg skal op på 61-62.

Og så ligger et billede af Joan Ørting ved siden af pc'en og glor. Det er forsiden på Samvirke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NewBeginnings
Jeg var ude at spise med mine veninder i går. Og da jeg så på et tidspunkt - i et anfald af "hold nu kæft med jeres unger" - foreslog, at de udsatte børnesnakken en halv time (da skulle jeg hjem og pleje snotnæsen), skiftede emnet til..."det må også være træls, når folk ikke forstår, at du ikke vil have børn". Det er altså også et børneemne, jeg siger det bare...

Jeg blev ikke sur eller noget, jeg synes bare, det var upassende.

Jeg forstår godt, at man måske ikke deler sine veninders begejstring for deres afkom, men jeg synes altså også det er lidt upassende at "diktere", hvad der må tales om...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miffen

Synes det var meget upassende da en vens blind-date blev lidt for beruset og gav vinflasken en blow job ved bordet på en pænere restaurant. Hun syntes vist selv at hun var fræk:D Der blev lukket for udskænkningen til hende der..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Modesty Blame
Jeg forstår godt, at man måske ikke deler sine veninders begejstring for deres afkom, men jeg synes altså også det er lidt upassende at "diktere", hvad der må tales om...

Der er nemmelig ikke noget mere interessant end at høre om børnenes daginstitutionsoplevelser i timevis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
aspargsen

Hvis alle de andre har snakket om det samme kedelige emne i for lang tid, er der da ikke noget galt i af forslå af man skifter til noget andet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NewBeginnings
Der er nemmelig ikke noget mere interessant end at høre om børnenes daginstitutionsoplevelser i timevis.

Jo masser - men synes stadig ikke man skal fortælle hvornår andre må snakke om det... Men ja, det er jo desværre ofte også det der ødelægger venskaber når nogle får børn :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Excentrica

Det er "upassende" (eller i hvert fald pinlig opførsel), når voksne mennesker er så dårlige tabere i et spil, at de kommer op at skændes over det og skaber dårlig stemning.

Jeg turde fandme ikke engang glæde mig over at jeg vandt, fordi svigermor og -far skændtes over at de syntes hinanden var hoverende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.