Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

charmed_03

Lægesekretærelev 2014

Recommended Posts

DansePrinsesse

Tak skal du ha'! Jeg sender lige en PB til dig også.

Nej, det er jeg desværre ikke. Jeg har ringet ind de sidste 2 år for at forhøre mig, og siden jeg har et specielt navn kunne de heldigvis huske mig. Jeg kommer altid igennem første runde, men ikke til samtale runden. Begge år har hun sagt at det er ''held''.. Det kan jeg bare ikke bruge til noget, jeg har brug for noget konkret. Det kunne hun ikke hjælpe med.

Gør det. :)

Det er også et lidt fesent svar. Det er nærmest som at sige, de ikke gør deres arbejde ret grundigt - at de ligeså godt kunne trække lod. :stoned:

Men det kan nok være svært at sætte fingeren på, hvad der afgør det. Der er jo en del kemi med i det, også selvom det er gennem papir..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mijannetimm

Hej igen :) måske burde jeg oprette et helt nyt emne - men prøver lige her først - måske nogen kender svaret ;) Jeg skal starte på Herlev Hospital, onkologisk afd. på mandag - altså som lægesekretærelev - og er simpelthen så nysgerrig efter at vide, hvad for noget tøj man har på som lægesekretærelev på lige den afdeling. Skal ud og besøge dem på fredag så der får jeg det jo naturligvis at vide, men det ku jo være nogen herinde ved det :) Under skoleopholdet på Handelsskolen Nord har vi haft besøg af 3 lægesekretærer og de fortalte at det er meget forskelligt hvad man har på ude på de forskellige hospitaler og afdelinger. Fx på de fleste psyk.afdelinger har man sit eget tøj på - men på andre afdelinger har man enten eget tøj OG kittel på og nogle steder "hospitalsbukser og t-shirt"..... Hilsen den nysgerrige :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FindNemon

Så smider jeg også et spørgsmål - håber, det er okay :)

Jer der er ude som lægesekretærelever, hvad laver I? Altså hvordan ser jeres hverdage ud, hvilke opgaver har I? Jeg ved godt, at det er er meget bredt spørgsmål, og at det formentlig varierer en del fra sted til sted og fra afdeling til afdeling. Men hvis der er nogen, der vil fortælle lidt (eller meget!), vil jeg sætte stor pris på det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites