Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

twinkle

Opbevaring af øreringe

Recommended Posts

twinkle

Ja, egentligt et simpelt spørgsmål: hvordan opbevarer i jeres øreringe/ørestikker? Jeg er ved at få spat af, at mine bare ligger og roder rundt i én stor pærevælling i skuffen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lulu

Også her, men har endnu ikke gjort noget ved det.

Dog så jeg at man kan købe de der standere, hvor man sætter dem på (som de har i butikker også), og sådan nogle skal jeg have fat i på et tidspunkt. Jeg kan selvfølgelig ikke huske hvor jeg har set det henne. Dog skal jeg nok lige tænke noget mere over hvor jeg så dem, hvis du er interesseret i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Filipai

Har mine i små akrylæsker fra søstrene grene, og så i smykkeskrin :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
twinkle

Hmm, man kunne også sortere og opbevare dem i små gennemsigtige hobby-poser :gruble:

Så er de også nemme at have med, hvis man skal nogle steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BunnyCat
Har mine i små akrylæsker fra søstrene grene, og så i smykkeskrin :)

Samme her - man er ofte heldig i søstrene grene :)

Mine større øreringe ligger i æsken fra min gamle iPod touch. Apples indpakninger er generelt rigtig gode til smykker :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
twinkle

Tusind tak for alle jeres svar! Så mange forskellige muligheder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Jeg har en smykke-gine som denne: Frk. Gine er flyttet ind - rijah.dk

De ørekroge jeg bruger mest hænger på den nederste kant på kjolen.

Ved siden af ginen har jeg en fin lille glasskål, hvori der også ligger nogle ørekroge, og vedhæng til samme.

I skabet nedenunder har jeg nogle æsker med øreringe.

Den ene er fra en tandlæge, hvor der har ligget nogle småting i, den har meget små rum og er velegnet til små øre-stikkere. Andre har jeg købt i Fakta.

Hvis jeg skal ud og rejse ell.l., og skal have nogle øreringe med, så bruger jeg et par æsker, som mest ligner denne, men uden tekst: Pille

Der kan være min. 1 par øreringe i hvert rum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hanjo

Hvis dine øreringe bare ligger og flyder, har du vel et godt ønske til julegaverne i 2014; et smykkeskrin ;-)

Jeg opbevarer selv mine smykker i et skrin, så der er nogenlunde styr på dem, ellers bliver de nemt væk (for mig i hvert fald).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites