Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Code71

Transferrygter vinter 2014

Recommended Posts

Nyeng
Okay denne her lyder da stort set som om den er færdiggjort den handel. Men kender intet til ham Ekstra Bladet - Afsløring: Her er FCK's nye midtbanedynamo

Hm, jeg havde indtryk af, at han mere var kant end central midt. Men måske ta'r jeg fejl. Ligemeget hvad, så tror jeg han kunne blive spændende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Hm, jeg havde indtryk af, at han mere var kant end central midt. Men måske ta'r jeg fejl. Ligemeget hvad, så tror jeg han kunne blive spændende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Ja på andre medier står han som kantspiller :lol: EB slår til igen hehe

Ja, altså er han kant gør det jo ikke noget. Bolanos er jo færdig, og selvom vi har både Gislason, Jørgensen, Braaten og Toutouh, så er det godt med bredde. Der jo også rygter der sender Gislason væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Medie: Simon Poulsen får sin kontrakt ophævet | Onside

Man kan jo ikke undgå at tænke på FCK. Hvad synes folk om det? Personligt har jeg ikke været nogen fan af ham, pga. hans dårlige optrædener på landsholdet. Tror desværre hans niveau er alt for ringe til FCK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Medie: Simon Poulsen får sin kontrakt ophævet | Onside

Man kan jo ikke undgå at tænke på FCK. Hvad synes folk om det? Personligt har jeg ikke været nogen fan af ham, pga. hans dårlige optrædener på landsholdet. Tror desværre hans niveau er alt for ringe til FCK.

Fri os fra Simon Poulsen tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

FCK forhandler i Aalesund i dag | Onside

Jeg ved sgu ikke helt hvad jeg skal mene. Altså manden ser ud til at kunne noget. Men hvis de vil ha' 30 mill., så kan man jo regne ud at manden bli'r voldsom dyr selv hvis de ender lavere. Han er jo heller ikke lige den type, som man ellers har ledt efter. Minder meget om Santin i sine løb. Så er spørgsmålet hvad det betyder for Vetokele og Pourié.

Abderrazak Hamdallah - Wikipedia, the free encyclopedia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...