Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Code71

Transferrygter vinter 2014

Recommended Posts

skvat_man76
TK på vej til London. Det er Chelsea der vil ha' en back-up til midtbanen :cool:

:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Hvad bliver der af alle de der højt profilerede signings som Bundby skulle lave?? :gruble:

Ham Nunez de har hentet tror jeg faktisk kan blive et scoop.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze

Jeg så et interview med tipsbladets eksperter, han var ikke imponeret, han havde vidst set noget video med mandens tidligere kampe. Men altså det er jo før set at sydamerikanere er blomstret op her i DK, hvor spillet ikke er helt så tæt opdækket og hurtigt som i f.eks. Spanien.

Udover Nunez, så har de tegnet 2 16årige, det er jo ikke ligefrem imponerende indkøb:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Jeg så et interview med tipsbladets eksperter, han var ikke imponeret, han havde vidst set noget video med mandens tidligere kampe. Men altså det er jo før set at sydamerikanere er blomstret op her i DK, hvor spillet ikke er helt så tæt opdækket og hurtigt som i f.eks. Spanien.

Udover Nunez, så har de tegnet 2 16årige, det er jo ikke ligefrem imponerende indkøb:gruble:

De to unge gutter er jeg ret sikker på bliver rigtig gode senere hen, men ja til at forstærke holdet nu og her er det jo ikke imponerende. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Jeg synes bare det er lidt synd for ham at han tror han kommer til at vinde titler. For jeg tror ikke han tænker på DM i indendørs :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...