Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Oh White Wolf

Jeg har for meget fritid, så, jeg søger dig: Tilbyder TFP i Kbh området :)

Recommended Posts

Oh White Wolf

Hej!

Hvis du nu alligevel er her, så læs lige mit indlæg :)

TFP står for: "Time For Prints", og betyder helt konkret, at jeg tilbyder min kunnen, som fotograf, til dig, som model.

"Jamen..? - Jeg er jo ikke model..??"

Måske ikke, men det kunne du blive. :)

Der er ingen regler, ingen krav, bare at du har lyst til at være på billeder, så giver jeg shootet.

Lige Pt. overvejer jeg selv hvad jeg skal stille op med mit fotografi, men under alle omstændigheder mangler jeg et større portefølge, så hvis du har lyst til at prøve kræfter med de skrå brædder, så smid et post her, og lad os se hvad vi kan blive enige om.

Et par pointers:

Mine forcer, og det jeg véd jeg kan levere er:

* Portrætter. (Til din profil? ;)

* Par Billeder.

* Iscenesat Fotografi.

* Erotik og Nudes.

* Produkt og arkitektoniske billeder.

Min baggrund er, at jeg har arbejdet med fotografiet i små 25 år - fik mit første kamera som 10 årig og vidste, simpelthen Vidste, at det var det jeg skulle bruge mit liv på.

Her, 24 år senere, er det stadig mit livs største passion.

Noget jeg altså i disse uger, giver væk.

De ting jeg helst vil arbejde med er:

* Flere mennesker, og gerne i nude/semi nude.

* Sort mand/hvid kvinde, erotisk. (Uden at der, af den årsag, behøver, eller på nogen måde skal være, sex involveret i det.)

* Par billeder generelt.

Har du andre idéer og projekter, så sig til, så ser vi på det, men, siden det er TFP, så skal idéen tiltale mig/være mulig, og ellers forbeholder jeg mig retten til at afvise projektet: Jeg arbejder gratis, og vil selv have noget ud af det også.

Det var det, sidst skal siges, at jeg sætter aldergrænsen ved 15 år. Der er ingen øvre aldersgrænse.

Og så vil jeg sige, at hvis du kan lide billederne, og forventer at bruge dem, så modtages donationer: En aften med et par timers shoot, bliver hurtigt til en dags tid i redigering.

Du eller I vil modtage billederne per mail, når de er færdige.

Håber at se dig, eller jer, og vil sige tak for, at du læste :)

Mvh.

Simon

PS. Vedhæfter lige nogle billeder, så I kan se hvad I går ind til: Link til de bedste billeder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Oh White Wolf

Billeder kommer om 20 - 30 minutter :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
happyW

Det lyder da spændende :) Jeg kunne godt være interesseret.

Men hvor meget skal disse donationer være på? Og vil du selv bruge billederne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tine

Som fotograf studser jeg over at du i dit TFP oplyser at du modtager donationer for billederne. Så du kræver altså, at folk betaler dig alligevel, hvis de vil bruge billederne?

Det er så ikke TFP.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Oh White Wolf

Happy W.: Kool, smid mig et PM. Så kan vi tale om dine ideer :) - og ja, vil meget gerne have mulighed for at bruge billedene til portefølge, med mindre der aftales andet, er det faktisk et krav. :)

Yvooonne: Sorry, jeg er sprogforvirret - retter det nu =P

Tine: Både og, jeg arbejder normalt for en slik alligevel - plejer at tage 250,- for et shoot, det er i den størrelsesorden vi snakker, hvis folk overhovedet VIL, det er ikke et krav, men ville være rart :)

Simon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tine
Happy W.: Kool, smid mig et PM. Så kan vi tale om dine ideer :) - og ja, vil meget gerne have mulighed for at bruge billedene til portefølge, med mindre der aftales andet, er det faktisk et krav. :)

Yvooonne: Sorry, jeg er sprogforvirret - retter det nu =P

Tine: Både og, jeg arbejder normalt for en slik alligevel - plejer at tage 250,- for et shoot, det er i den størrelsesorden vi snakker, hvis folk overhovedet VIL, det er ikke et krav, men ville være rart :)

Simon

Men ved TFP er det eneste det bør koste modellen tid, ellers synes jeg ikke du kan kalde det dét.

Det afhænger jo ikke af hvad du normalt tager for et shoot...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...