Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

egernunge

VM i Brasilien 2014

Recommended Posts

egernunge

Har I set de her slogans, som vil blive skrevet på holdbusserne? Link

De fleste er tåkrummende (Holland: Rigtige mænd går med orange), nogle er lige lovligt optimistiske (Schweiz: Endestation: 7-13-14 Maracana!) , og så er der dem der ikke rigtigt giver mening;

Fx Argentinas: Ikke kun et hold, vi er et land

Eller Camerouns; En løve forbliver en løve (?)

Og så er der selvfølgelig lige Ruslands, som i lyset af deres nylige udenrigspolitik virker sært nøjagtigt: Ingen kan fange os

:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Har I set de her slogans, som vil blive skrevet på holdbusserne? Link

De fleste er tåkrummende (Holland: Rigtige mænd går med orange), nogle er lige lovligt optimistiske (Schweiz: Endestation: 7-13-14 Maracana!) , og så er der dem der ikke rigtigt giver mening;

Fx Argentinas: Ikke kun et hold, vi er et land

Eller Camerouns; En løve forbliver en løve (?)

Og så er der selvfølgelig lige Ruslands, som i lyset af deres nylige udenrigspolitik virker sært nøjagtigt: Ingen kan fange os

:lol:

Det er lidt gejl. Jeg kunne have fundet nogle bedre.

Jeg synes nu Camerouns giver meget god mening. Det er en henvisning til historien og vm 90.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bellboy

Jeg tror på Frankrig bare træls,  Nasri er ude :-/

http://www.bold.dk/nyt/Nasri-vraget-til-Frankrigs-VM-trup

Frankrig har jeg godt nok ikke den store fidus til. Men modigt(og sikkert også fornuftigt nok) af træneren at udelade Nasri, for den kan han godt komme til at betale for hvis de ikke får succes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hanjo

Jeg er helt enig i at Uruguay og Chile bliver to af de mest spændende outsidere at følge, med Belgien som den tredje. 

Hvis jeg skulle sætte mine penge på Holland eller Chile til at gå videre, ville jeg afgjort vælge Arturo Vidal og Co. Holland er slet ikke så stærke som tidligere og Chile spiller vanvittigt godt. Ikke at forglemme de "vante" omgivelser som historisk set har været en fordel. 

Se bare Sydkorea der kom til semifinalen - det var jo vanvittigt!

Jeg krydser mine fingre for sydamerikansk succes ved slutrunden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Hej med jer

Hvilke kanaler kommer til at sende VM kampe, bliver det DR eller TV2 eller begge 2, eller har Viasat købt det hele så man skal til at have TV3 sport 1 & 2 ????? :gruble: 

Så vidt jeg ved, sendes alle kampe på DR 1 & TV 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Dog med forbehold for evt. lockout på DR. :)

http://www.b.dk/sport/lockout-skaber-vm-panik-i-dr

Ja det er klart. Men om ikke andet sender de statslige stationer samtlige kampe. Som feks ARD & ZDF. Sv 1 & 2 osv osv. Så man behøver ikke SBS/Viasat på nogen måde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bellboy

Dog med forbehold for evt. lockout på DR. :)

http://www.b.dk/sport/lockout-skaber-vm-panik-i-dr

Lockout under vm i bold. Så ryger folkets sympati i hvert fald. Kan godt være de burde diskutere tidspunktet for louckouten igennem en gang til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bellboy

En Brasiliansk graffiti kunstner har tegnet den her i protest mos alle de milliarder der er brugt på vm. Meget flot tegnet må man sige.

post-165449-0-17434400-1401208265_thumb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...