Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

egernunge

VM i Brasilien 2014

Recommended Posts

Nyeng
Chile er vel dem der har fået den allerværste lodtrækning. Deres træner må have lavet et endnu sjovere ansigt :)

Aner ikke hvor gode Brasilien er for tiden, men de kan dårligt være andet end favoritter. Brasilien på hjemmebane, puha!

Jeg så flere af Brasiliens kampe i Confederations cup, hvor de spillede virkelig godt. Det ser ud til, at de igen har fundet den perfekte balance på holdet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Jeg så flere af Brasiliens kampe i Confederations cup, hvor de spillede virkelig godt. Det ser ud til, at de igen har fundet den perfekte balance på holdet.

De er i et felt af favoritter for mig. De laver simpelthen for mange dumme ting i forsvaret til at jeg vil udråbe dem til klare favoritter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Som udgangspunkt er hjemmeholdet vel altid favorit. Selv Sydkorea kom i semifinalen i 2002. Det er vel kun Mexico og Sydafrika der er faldet igennem som vært i nyere tid?

Når man så tænker på at et europæisk hold aldrig har vundet et VM i syd-eller Nordamerika, så må Brasilien vel sådan nogenlunde være den største favorit i historien? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bellboy

Chile var også i gruppe med Spanien sidste gang, og havde det ikke været fordi Torres filmede og fik en mand vist ud, kunne den kamp let have sluttet anderledes.

Jeg syntes det kunne have været sjovt hvis de overhovedet ikke seedede. Hverken på den ene eller anden måde. Nogen sjove grupper det kunne blive.

Men Tyskland og specielt Argentina har vel fået den nemmeste vej til finalen. Den anden side er langt hårdere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Kigger på tabellen efter grupperne. Tyskland er allerede i semifinalen yay!

Første kamo 2eren fra H, check

Anden kamp vinderen af E (Frankrig), check

Semien blir så nok imod Brasilien.

Det FEDE ved Tysklands halvdel af turneringen er at de to andre store i halvdelen Brasilien og Holland/Spanien får hinanden i den første kamp. Tak FIFA, gratis semifinale :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Samme gælder for Argentina der kommer i semien med et minimum af besvær. De skal faktisk kun over en svær kamp Spanien/Holland, så er de i finalen. Kanske de skal være storfavoritter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804
Som udgangspunkt er hjemmeholdet vel altid favorit. Selv Sydkorea kom i semifinalen i 2002. Det er vel kun Mexico og Sydafrika der er faldet igennem som vært i nyere tid?

Når man så tænker på at et europæisk hold aldrig har vundet et VM i syd-eller Nordamerika, så må Brasilien vel sådan nogenlunde være den største favorit i historien? :D

Nyere tid?

Gamle mand :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Nyere tid?

Gamle mand :-P

:lol::lol: Jeg var minus 6 år dengang, men lad os kalde det nyere tid for at gøre Code lidt glad :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
:lol::lol: Jeg var minus 6 år dengang, men lad os kalde det nyere tid for at gøre Nyeng lidt glad :-D

Hov, hva' har jeg nu gjort :D Det er sgu Code der er den ældste af os, selvom jeg da ikke er helt ung længere :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Hov, hva' har jeg nu gjort :D Det er sgu Code der er den ældste af os, selvom jeg da ikke er helt ung længere :lol:

Jeg burde lade være med at skrive og se fodbold på samme tid, jeg kan åbenbart ikke håndtere det :lol: Mente selvfølgelig Code :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...