Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

egernunge

VM i Brasilien 2014

Recommended Posts

Code71

For at være det spillemæssigt og billedmæssigt bedste VM nogensinde. Hvis vi lige trækker kvartfinalerne og den ene semi fra, har det været flot angrebsfodbold med ønsket om at vinde kampene fremfor at undgå at tabe

Jeg vil huske det for Brasilianernes skaberi under feks nationalmelodien hvor de stod og stortudede. Det var sgu til at brække sig over at se på.

Fremfor alt vil jeg som nok de fleste andre huske 7:1 kampen. Som den mærkeligste fodboldkamp måske nogensinde. Jeg er stadig lidt rystet over den

Jeg vil også huske at jeg så finalen sammen med omkring 1000 tyskere i en biergarten og den gode stemning under den fremvisning selvom kampen jo ikke var noget at råbe hurra for

Alt i alt en pissegod oplevelse, som råder bod på den lidt dårlige oplevelse med VM i 2010 som jeg synes var røvkedelig og blev ødelagt af de der klamme vuvoselaer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Jeg vil nok huske det for det VM hvor mange af de store røg allerede i gruppespillet.

At lille Costa Rica uddelte øretæver og overraskede igen og igen.

At James Rodriguez scorede et af de flotteste VM-mål jeg har set (og jeg fandt ud af hvem han var :D)

Brasiliens nedtur.

Suarez hjerneblødning (igen-igen)

At Messi igen viste, at han kun er en troldmand i Barcelona.

Og at det alt i alt var et underholdende VM hvor holdene faktisk spillede flot offensivt fodbold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
-mholle-

Jeg er stadig så indebrændt over at Messi skulle have den åndssvage bold :evil: at jeg ikke rigtig kan forme andre tanker om det hele endnu :genert:

Denne artikel gjorde ikke just min harme mindre: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/vm2014/article4924030.ece

Synes simpelthen det er så langt ude, det virker så meget som om han lige skulle have en lille trøste præmie...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Panton

Vi må heller ikke glemme markeringsskummet :deer:

Bortset fra de ting der er sagt så var det skønt med et fodboldtosset folkefærd, lækre områder og sjovt med arena i amazonas til gruppespillet :wub:

Det bliver slet ikke den samme glæde i det jernrøde Rusland i 2018 :8:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bellboy

Tror jeg vil huske det som et vm der havde masser af underholdende og dramatiske kampe, men ikke specielt godt fodbold der blev spillet. Spillemæssigt virkeligt dårligt fodbold faktisk men masser af drama, det er jo i sidste ende det vigtigste, så alt i alt et godt vm. Og fantastisk stemning omkring kampene, tilskuerne og det Brasilien gjorde altså at turneringen blev spillet i den helt rigtige ånd og stemning.

Og så også det dårligst dækket vm af de Danske tv kanaler. Den ene kanal som kun kunne snakke om de store hold og defensive fejl. Hele tiden hvad de gjorde forkert defensivt. Og den anden som mente at Mads Junker, David Nielsen, og Nicklas Bendtner som eksperter i studiet. Ak og ve og du godeste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...