Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

egernunge

VM i Brasilien 2014

Recommended Posts

egernunge

Bare for at være i rigtig god tid :D

Og lige i dag, fordi grupperne er blevet trukket:

Gruppe A: Brasilien, Kroatien, Mexico, Cameroun

Gruppe B: Spanien, Holland, Chile, Australien

Gruppe C: Colombia, Grækenland, Côte d'Ivoire, Japan

Gruppe D: Uruguay, Costa Rica, England, Italien

Gruppe E: Schweiz, Ecuador, Frankrig, Honduras

Gruppe F: Argentina, Bosnien-Herzegovina, Iran, Nigeria

Gruppe G: Tyskland, Portugal, Ghana, USA

Gruppe H: Belgien, Algeriet, Rusland, Sydkorea

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC

Synes der er nogle ret fede grupper imellem :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
egernunge

Ja, spændende grupper. Jeg er især spændt på, hvem af Uruguay, England og Italien, der går videre fra gruppe D.

Jeg har også svært ved at spå om, hvem der går videre fra gruppe C og H. De ser umiddelbart sådan rimeligt jævnbyrdige ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Jeg er vild med at Tyskland trak USA. Mon ikke Mr Klinsmann ville elske at stikke en kæp i hjulet på tyskerne? :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Ba0cVuRIYAAeuwG.jpg:large

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Jeg er vild med at Tyskland trak USA. Mon ikke Mr Klinsmann ville elske at stikke en kæp i hjulet på tyskerne? :devil:

Som Tysklandfan kan jeg blankt afvise at der er nogen mulighed for andet end at den grupper bliver kværnet ned, med maksimal brug af rotationsspillerne. Nur Pflichtsiegen :)

Gruppe C ser faktisk lidt sjov ud, mellemhold, men de har vel alle chance for at gå videre og skal yde optimalt osv. Så det kan være underholdningen og de tætte kampe i gruppespillet kommer derfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Uhh en en god brutal Spanien-Holland også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Jeg glæder mig til at følge Uruguay og Chile. Begge får det desværre nok bare ret svært i gruppespillet. Men ikke utænkeligt at Uruguay kommer videre.

Brasilien skulle nok kunne komme ret "let" igennem deres gruppe. Og dem har jeg i øvrigt også som VM-favoritter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Jeg glæder mig til at følge Uruguay og Chile. Begge får det desværre nok bare ret svært i gruppespillet. Men ikke utænkeligt at Uruguay kommer videre.

Brasilien skulle nok kunne komme ret "let" igennem deres gruppe. Og dem har jeg i øvrigt også som VM-favoritter.

Chile er vel dem der har fået den allerværste lodtrækning. Deres træner må have lavet et endnu sjovere ansigt :)

Aner ikke hvor gode Brasilien er for tiden, men de kan dårligt være andet end favoritter. Brasilien på hjemmebane, puha!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...