Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Blaesbjerg

August 2014 - de lækre sommerbabyer - Terminstråd

Recommended Posts

skillsTkills

Navn: SkillsTkills aka. Janni.

Termin: Omkring 12. august.

Testede positiv: Den 4. december

Alder: 25 år.

Beskæftigelse: Studerende.

Civilstatus: I et forhold.

Hans alder: 25 år.

Hans beskæftigelse: Studerende.

Forholdets længde: 6 måneder - Jeps, vi panikker.

Bopæl: Djursland.

Øvrige børn:

Vil vide kønnet: Ja, meget gerne.

Navneforslag:

Forsøgt siden: Overraskelse! :shock:

Første lægebesøg: Den 11. december.

Første JM besøg:

Fødested: Randers Sygehus.

NF:

MD:

Evt. andre scanninger:

Bonusinfo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wifey

Jeg vil også gerne melde mig ind her og håber jeg ikke bliver genkendt irl, da jeg er "hemmelig" indtil i hvert fald NF, derfor har jeg også udeladt en del punkter ind til videre :blush:

Navn: Wifey

Termin: 9. august ifølge sidste mens, men har haft noget uregelmæssig mens altid.

Testede positiv: 8. december

Alder: 26

Civilstatus: Gift

Bopæl: Østjylland

Øvrige børn: Storebror på knap 2 år

Vil vide kønnet: Ja, det regner vi med

Navneforslag: Nanna ved ikke med drengenavn

Forsøgt siden: Første forsøg

Første lægebesøg: 7. Januar

Første JM besøg:

Fødested:

NF:

MD:

Evt. andre scanninger:

Bonusinfo:

Hvis det bliver ligesom sidste graviditet, så tror jeg nok ikke engang på jeg er gravid før jeg har været til NF :blush: men jeg lavede altså to MEGET tydelige streger i går, som dukkede op længe inden "testtiden" var gået.

Tror jeg er lidt i chok. Det er helt sikkert ønsket, men jeg har slet ikke nået at tænke over det, da den bare var der med det samme :lol::o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Deluxious

Ih, hvor er det hyggeligt med alle dem der melder sig ind i tråden :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wifey
Ih, hvor er det hyggeligt med alle dem der melder sig ind i tråden :banan:

Ja spændende :D

Hvordan har I andre det med tiden ind til NF? Jeg er virkelig "overtroisk" i det og tør slet ikke fortælle nogen noget før da :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skillsTkills

Hvordan har I andre det med tiden ind til NF? Jeg er virkelig "overtroisk" i det og tør slet ikke fortælle nogen noget før da :blush:

Jeg har det meget mærkeligt. Generelt, så svinger jeg fra at være vanvittig lykkelig, og så til at ville have en abort. Jeg synes også det er en tid, hvor der egentlig ikke er så meget at forholde til - så alt i alt, meget forvirrende det hele. Jeg tør egentlig godt at fortælle folk det, men har kun valgt at lade være, da det ellers vil blive en meeeeeeget lang graviditet for dem :D Men også, at der jo stadig kan nå at ske meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wifey
Jeg har det meget mærkeligt. Generelt, så svinger jeg fra at være vanvittig lykkelig, og så til at ville have en abort. Jeg synes også det er en tid, hvor der egentlig ikke er så meget at forholde til - så alt i alt, meget forvirrende det hele. Jeg tør egentlig godt at fortælle folk det, men har kun valgt at lade være, da det ellers vil blive en meeeeeeget lang graviditet for dem :D Men også, at der jo stadig kan nå at ske meget.

Jeg kan slet ikke fatte det, altså.. Jeg skal sgu da ikke være mor til 2 :stoned: og så alligevel, min lille mus skal have en lillebror-søster :lun:

Ej, det er helt uvirkeligt og jeg tror næppe på det før NF altså :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wifey

Har I andre nogle symptomer? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
k-n88

Velkommen til alle jer nye :-) :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
k-n88

Jeg har faktisk allerede fortalt det til en del.. Var oppe hos min veninde da jeg for sjovt testede, så hun ved det. Derudover har vi fortalt det til mine forældre og svigerforældre, da det var en stor hjælp at de vidste det sidste gang da det gik galt.

Og sidst men ikke mindst har jeg allerede fortalt det til min chef, eftersom jeg måtte styrte ud fra et møde og kaste op, så kunne han ligesom regne det ud ;-)

Og hvad sker der for, at jeg åbenbart er så oppustet så min svigerinde i går spurgte mig lidt diskret om jeg var gravid?! Er altså kun 5+4 i dag.... ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Deluxious

Ja altså, jeg har fortalt det til min bedste veninde - vi fik barn samme tid i 2012, så nu har hun bare at komme i gang ! - og så min mor..Nåh ja, og min mand , hehe.

Resten venter vi med til efter scanning tror jeg. Evt får svigerne det at vide til jul...det er op til min mand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...