Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Lind1994

Hvem vinder Ballon d'Or?

Hvem tror I vinder Ballon d'Or 2013?  

13 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

LiverpoolFC
Jeg er en Barca fan... men sjovt nok ikke fan a messi. Jeg tror Ronaldo vinder i år, men på den anden side tror jeg at messi får prisen. Tænk på han også har scoret 91 gange på en sæson. Burde det så ikke være messi? Men jeg tror mere på Ronaldo

Men vel ikke 91 mål i år 2013?

Fandt den her statistik (har ikke lige selv tjekket efter):

Ronaldo: 67 Goals-14 assists-56 Games

Messi: 45 Goals-16 assists-47 Games

Ribery: 22 Goals-20 assists-51 Games

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Panton

Selvfølgelig blev det CR der vandt, min søn dansede en sejrsdans og vandt væddemålet med bedstevennen, som havde Messi som vinder :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
egernunge

^ Ja, det grinede jeg også lidt over. På den anden side ville det være lidt surt, hvis lige deres stemmer havde betydet, at de ikke selv fik prisen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
^ Ja, det grinede jeg også lidt over. På den anden side ville det være lidt surt, hvis lige deres stemmer havde betydet, at de ikke selv fik prisen :D

Uhhh det kunne jeg godt ha set det sjove i :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bellboy

Moren Olsen stemte på Zlatan og sagde at det var i bund og grund fordi han var fra Skandinavien. Det er jo en farce det hele. Der er åbenbart ikke nogen som kigger forbi egen næse og stemme helt fair and Square. Bedste spiller slut.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...