Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Lind1994

Hvem vinder Ballon d'Or?

Hvem tror I vinder Ballon d'Or 2013?  

13 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Lind1994

Hvem tror og synes I har fortjent at vinde Ballon d'Or 2013?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Der er flere der har fortjent prisen. Men Ronaldo vinder den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lind1994
Der er flere der har fortjent prisen. Men Ronaldo vinder den.

Som Barca fan, må jeg indrømme at Ronaldo har vist klassen, og været den bedste i år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Som Barca fan, må jeg indrømme at Ronaldo har vist klassen, og været den bedste i år.

Selvom jeg ikke følger spansk fodbold så tæt længere, så har jeg bare indtryk af, at Messi ikke har kunne følge med Ronaldo i år. Både i Cl og på landsholdet, har Ronaldo hvert fald været klasse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patience_mb

Jeg tænker en af Bayern Munchen folkene får den, siden de var så dominerende sidste år med deres 3 titler. Sikkert Robben.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lind1994
Jeg tænker en af Bayern Munchen folkene får den, siden de var så dominerende sidste år med deres 3 titler. Sikkert Robben.

Hvis en fra Bayern tager den, så bliver det nok Ribery

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC

Ribery eller Ronaldo burde i min optik få den, og af de to mener jeg at Ronaldo individuelt har været bedst.

Ville jeg blive overrasket hvis Messi fik den igen? Nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Ribery eller Ronaldo burde i min optik få den, og af de to mener jeg at Ronaldo individuelt har været bedst.

Ville jeg blive overrasket hvis Messi fik den igen? Nej.

Jeg ville blive overrasket hvis Messi vandt. Han har jo ikke vist noget som helst i denne sæson. I foråret var han heller ikke lige så afgørende som ellers. Så jeg tror ikke på at de vælger ham overhovedet.

Jeg tror på Ronaldo og selvom jeg ikke kan fordrage ham, kan jeg på ingen måde komme på nogen der fortjener det mere end han gør

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DK2213

Jeg er en Barca fan... men sjovt nok ikke fan a messi. Jeg tror Ronaldo vinder i år, men på den anden side tror jeg at messi får prisen. Tænk på han også har scoret 91 gange på en sæson. Burde det så ikke være messi? Men jeg tror mere på Ronaldo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Jeg ville blive overrasket hvis Messi vandt. Han har jo ikke vist noget som helst i denne sæson. I foråret var han heller ikke lige så afgørende som ellers. Så jeg tror ikke på at de vælger ham overhovedet.

Jeg tror på Ronaldo og selvom jeg ikke kan fordrage ham, kan jeg på ingen måde komme på nogen der fortjener det mere end han gør

Hvis folk udelukkende baserede deres stemmer på rene fodboldkvaliteter i det her år der var gået ville jeg være enig med dig, men folk stemmer også efter alle mulige andre ting og her spiller navnet 'Messi' overfor navnet 'Ronaldo' også ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...