Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Yossarian

Hvilken film har du sidst set og hvad synes du om den?

Recommended Posts

Marienielsen90

Den sidste film jeg få, var Church med Eddie Murphy der spiller en privatkok for en kræftsyg kvinde. Virkelig en overraskende god film, og Murphy er fremragende i den. Men helt fantastisk er den nu ikke :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej

Jeg har endelig fået set "Darkest Hour". Den var rigtig god.

En film om Winston Churchill, hvordan han blev premierminister, og de valg han måtte træffe under 2. verdenskrig. Fx synes andre politikere fra hans parti, at England skulle indgå fredsaftale med Tyskland og Italien. 

Den er også fin, hvis man har set "Dunkirk", (som er en hel fantastisk film). Så får man historien fra den anden side af vandet - hvordan England skulle få deres soldater hjem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FortælMigNogetJegIkkeVed

Har lige genset :DDen Uendelige Historie:D mere ved tilfælde end valg, men blev meget positivt overrasket over temaet, og filmen som helhed:gogo:

Passer efter min mening rigtigt godt til en tid hvor vi konstant bliver bombaderet med uendeligt meget af ingenting, og hvor det ofte ikke er nok bare at være voksen, men supervoksen.

Vil ikke komme ind på detaljerne hvis der er nogen af jer der overvejer at se den, men bare anbefale den på det varmeste.  

10-fun-facts-about-the-neverending-story.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR
For 6 timer siden, FortælMigNogetJegIkkeVed skrev:

Har lige genset :DDen Uendelige Historie:D mere ved tilfælde end valg, men blev meget positivt overrasket over temaet, og filmen som helhed:gogo:

Passer efter min mening rigtigt godt til en tid hvor vi konstant bliver bombaderet med uendeligt meget af ingenting, og hvor det ofte ikke er nok bare at være voksen, men supervoksen.

Vil ikke komme ind på detaljerne hvis der er nogen af jer der overvejer at se den, men bare anbefale den på det varmeste.  

10-fun-facts-about-the-neverending-story.jpg

bogen er nu 1000 gange bedre ....kan anbefale "Momo" af samme forfatter (Michael Ende)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FortælMigNogetJegIkkeVed
For 18 timer siden, DDR skrev:

bogen er nu 1000 gange bedre ....kan anbefale "Momo" af samme forfatter (Michael Ende)

Klart noget der fanger min interesse, da jeg opfatter "Momo" lidt i samme ånd som Den Uendelige Historie. Desuden har jeg en stor fascination af tid, og antipati til alt der omfatter et masehypnotisk system.

Takker:gogo:  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

image.thumb.png.d4117bfe3a66c75cd2ba6ebabaf271d3.png

image.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Jeg ved godt, at stranger things ikke er en film, mmmmmmen den er så god, at jeg synes den tæller :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Den her:

En fantastisk film, der viser hvordan det kristne liv bør udleves. Det er nummer tre film de nu har lavet, de to andre kan også findes og ses gratis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...