Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Yossarian

Hvilken film har du sidst set og hvad synes du om den?

Recommended Posts

Yossarian

Hm, den gamle tråd forsvandt, så jeg starter en ny. Man skal stadig skrive bare en lille smule om, hvad man synes, så det ikke bliver sådan en kedelig tråd, hvor alle bare remser titler op. Med andre ord: Anmeld den/de sidste film du har set.

The Thing (2011) - IMDb

Jeg elsker John Carpenters The Thing fra 1982, og denne prequel føles mere som en remake. Der er flere steder, der nærmest spejler den gamle film og den føjer ikke rigtig noget nyt til. Det er også lidt for meget en monsterfilm til at den fanger den samme stemning af paranoia. Den prøver i det mindste på at hænge nogenlunde sammen med originalen - basen er trods alt norsk og befolket af nordmænd, men vi skal selvfølgelig også have klemt nogle unge amerikanere ind, herunder den obligatoriske neger, men det ville nok også være for meget at forvente andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BeautyOfTheBeast

Van Helsing (2004) - IMDb

Vampyrer, Dracula, Vareulve og Kate Beckinsale:love:

Snart en 10 år gammel film, imo holder den stadigvæk:gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BeautyOfTheBeast

Titanic 3D(1997) - IMDb

Et mesterværk som er så meget bedre i 3D:worship: Den ekstra dybde i billedet er perfekt til Titanic:gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zembra1986

V/H/S/2

Okay film, men også lidt for meget splatter efter min smag, syntes dog stadig den var lidt bedre end 1'eren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yossarian

In Bruges (2008) - IMDb

Jeg elskede den! Meget stemningsfuld og mørk uden at det bliver deprimerende. Den sorte humor er ikke overdoseret, og den bliver ikke for Tarantino/Guy Ritchie oversmart. Eneste minus er nok, at jeg aldrig får den sympati for Colin Farrells figur (på trods af, at den er velspillet) som filmen tydeligvis gerne vil have. Og nu får jeg næsten lyst til at tage en tur til Brugge i julen. :-D

Kapring i Nordsøen (1979) - IMDb

Roger Moores hovedperson skulle sikkert være en kontrast til den James Bond, han var kendt for at spille, men rollen bliver så sær og excentrisk, at man egentlig bare synes, han er lidt irriterende. Og så er der for lidt action. For meget af filmen er folk, der taler med hinanden om, hvor farlig en situation det hele er. Jeg har nok en svaghed for sådan nogle spændingsfilm fra den tid, men den her er altså lidt for kedelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pjeps

Sover Dolly på ryggen , sjov underholdning var alt hvad den var, men underholdt blev jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FlowerChild

Insidious 2

Bedste gyser jeg har set i år! Den slog uden tvivl The Conjuring :) Man skal dog have set 1'eren, men den er bestemt også fed.
Så hvis du savner noget spooky at se, så se den her! :)
Sluk alt lys i huset, sluk mobilen og se den med høj lyd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FlowerChild

Gravity

Synes den var virkelig flot og smuk, og den var fed at se med sorround sound og stort tv.

Ved ikke om jeg måske havde forventet mere, men SÅ fed var den heller ikke..

Mr Clooney ku godt ha været mere med ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
aspargsen

Hunger Games 2

Kedelig, man sidder og venter og venter på af nu må filmen da komme i gang, og så lige pludselig så kommer rulleteskterne :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...