Dap

Hyggeligt og lækkert "alene hjemme"-mad :)

Recommended Posts

Dap

Min kæreste skal til julefrokost i aften, så jeg er alene hjemme. Jeg vil gerne lave det til en rigtig hyggelig aften med god mad kun til mig :D

Jeg vil ikke til at stå og bakse med det helt vilde i køkkenet. Og det skal passe til en person, så vil ikke stå og lave en culottesteg ;)

Hvad kunne I finde på sådan en aften? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lauzine
Min kæreste skal til julefrokost i aften, så jeg er alene hjemme. Jeg vil gerne lave det til en rigtig hyggelig aften med god mad kun til mig :D

Jeg vil ikke til at stå og bakse med det helt vilde i køkkenet. Og det skal passe til en person, så vil ikke stå og lave en culottesteg ;)

Hvad kunne I finde på sådan en aften? :)

Det er det samme her, men jeg har haft en virkelig hård uge, så det er meget belejligt at han skal køres et sted hen hvor der er et junkfood-sted lige ved siden af, de får lov at lave min aftensmad :D

Men ellers, ville jeg da lave noget tøsemad som han måske ikke rigtigt gider at spise:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lone

Når min kæreste ikke er hjemme til at spise, står den som regel på de ting, han ellers ikke rigtig har lyst til/kan lide, fx lammekoteletter, fisk af forskellig art eller sushi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
livica

En lækkert og let pastaret med masser af vino til :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anigav

Jeg ville smække en film på/ surfe på nettet, og så ellers bare indtage massive mængder ost, kage og chokolade. Jeg ville slet ikke gide at lave mad, bare sidde i sofaen og være klam, med krummer i bh'en. Hvilket jeg som regel gør en gang om ugen, da jeg følger en kostplan til hverdag, undtaget en aften om ugen, og der må jeg så gå amok. Det sker, at der er brød under det ost, men det er slet ikke en selvfølge. :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lulu-p

Jeg ville lave en lækker pastaret og åbne en flaske vin. Og så spise ret meget slik og kage bagefter...skyllet ned med lidt mere vin :-D

Lulu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Æblet

Bøf med hjemmelavet bearnaise

Sushi (købt)

Pasta carbonara

+ summerbird chokolade

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi

Du har nok fundet på noget nu, men noget af mit yndlingshyggemad er sådan lidt tapas agtigt med hjemmelavet hummus, et lækkert brød, et par gode oste, serranoskinke, peberfrugt i strimler, dampede asparges og så bare sidde og dyppe og hapse på kryds og tværs :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tutter27

Jeg ville også spise risengrød, det gider min kæreste ikke spise, så det får jeg som regl når han er ude. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dybfrost

Jeg har engang lavet en culottesteg bare til mig selv (uden tilbehør). :blush: Jeg spiste næsten det hele. *klam.dk* Go for it! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind